دانلود سریال میدان سرخ (کامل) – قسمت ۱ تا ۱۵

دانلود سریال میدان سرخ (کامل) – قسمت ۱ تا ۱۵

ژانر : - - محصول :

میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا (با بازی مهتاب کرامتی) که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ (حمید فرخ نژاد)، مبینی (علی مصفا) و مکین (سعید داخ) مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

  • کیفیت Bluray | 1080HQ | 1080p | 720p | 480p
  • وضعیت پخش به پایان رسیده
  • روز پخش جمعه
  • شبکه نمایش خانگی، فیلیمو
  • سال های پخش 1400
  • زبان

داستان سریال میدان سرخ

میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا (با بازی مهتاب کرامتی) که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ (حمید فرخ نژاد)، مبینی (علی مصفا) و مکین (سعید داخ) مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود.

سریال میدان سرخ ماجرایی جنایی، اکشن و هیجان‌انگیز دارد. مثل همه کارهای جنایی درجه‌ یک، اینجا نیز همه عناصر جذابیت دست به دست هم داده‌اند؛ اسلحه، عشق، خیانت، دو راهی، قتل، گروگان‌گیری، فرار، گروه تبهکاران، اسم‌های عجیب‌وغریب و… پس اگر عاشق فیلم‌هایی با این ویژگی هستید حتما از تماشاگران ثابت سریال میدان سرخ خواهید شد.

در خلاصه رسمی داستان آمده است: «شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد؛ اما به‌واسطه پنهان‌کاری و دروغ‌های شوهرش با اتفاقی هولناک روبه‌رو می‌شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می‌دهد…».

بازیگران سریال میدان سرخ

میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال ایرانی سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمیکنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

درباره سریال میدان سرخ

سریال به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال ۱۳۹۹ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان‌انگیز می‌باشد. در این فیلم اپیزودیک حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، علی مصفا، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان و آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

گفتنی است در این مجموعه مرحوم ارشا اقدسی به عنوان بدلکار و طراح صحنه‌های اکشن حضور داشته‌ است و آخرین حضور او در یک فیلم به حساب می‌آید.

همچنین طراحی لوگو این سریال را میثم میرزائی و ساخت ویدیو را کیومرث بیک زند برعهده داشته‌اند.

سریال میدان سرخ حمید فرخ نژاد

حواشی سریال میدان سرخ

از سال گذشته که سریال میدان سرخ کلید خورد، چندین و چند بار به خاطر حواشی پیش‌آمده درباره آن، خبرساز شد و اسمش سر زبان‌ها افتاد. مهم‌ترین آن‌هم شنیده شدن اسامی کارگردان‌های گوناگون بود؛ شروع فیلمبرداری با کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان بود، مدتی بعد از آغاز فیلمبرداری کار را به ۲ یونیت تقسیم کردند که زودتر آماده پخش شود. ابراهیم ابراهیمیان کارگردان اصلی ماند و کارگردانی یونیت دوم را به نیما اقلیما سپردند.

پیش‌بینی می‌شد سریال میدان سرخ در اسفندماه پخش شود که چنین اتفاقی نیفتاد. سپس در بهار امسال در حالی که مخاطبان منتظر پخش سریال در اردیبهشت بودند، اعلام شد که بهرام بهرامیان کارگردانی سریال را بر عهده گرفته‌ و حتی بخش‌هایی از فیلمنامه هم توسط فیلمنامه‌نویسی دیگر، بازنویسی می‌شود. به نظر می‌رسید تابستان امسال دیگر فرصت مناسبی برای شروع پخش باشد که بازهم خبری دیگر از کارگردان سریال رسید؛ این‌بار کمال تبریزی به دلیل ابتلای بهرامیان به بیماری کرونا، کارگردانی میدان سرخ را بر عهده گرفت. با همه این‌ها نام ابراهیم ابراهیمیان به‌عنوان کارگردان بخش اول آمده و گفته می‌شود کمال تبریزی کارگردانی بخش دوم را بر عهده گرفته است.

مهتاب کرامتی در سریال میدان سرخ

موضوع دیگری که برای میدان سرخ حاشیه درست کرده، خواندن تیتراژ ابتدایی سریال توسط فرزاد فرزین است. چرا که مدتی قبل اعلام شده بود حضور و صدای فرزاد فرزین ممنوع شده است. البته ماه گذشته جواد نوروزبیگی در مصاحبه‌ای گفت: «مسئله فرزاد فرزین رسما به ما ابلاغ نشده و ما هم از طریق خبرها متوجه این موضوع شدیم و در حال رایزنی برای رفع مشکل هستیم تا حل شود.» با توجه به اینکه تا این لحظه هم خبری مبنی بر ساخت و اجرای قطعه‌ای جدید توسط خواننده دیگری منتشر نشده، باید ببینیم روز جمعه تیتراژ سریال با صدای چه کسی پخش می‌شود.

امتیاز دهید
دلیل بروزرسانی
قسمت 15 (آخر) اضافه شد
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰
  • باکس دانلود
  • سریال های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • گالری تصاویر
  • دیدگاه ها0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(