دانلود سریال خسوف – قسمت ۱ تا ۳۰

دانلود سریال خسوف – قسمت ۱ تا ۳۰

5.3/10 130
ژانر : - - سال انتشار : محصول :

امیر بر خلاف قول و قرارهایی که با دختر دایی خود گذاشته است، دل به دختر دیگری می بازد. آشکار شدن این عشق، خانواده امیر را به تکاپو انداخته و ...

  • وضعیت پخش در حال پخش
  • روز پخش جمعه
  • سال های پخش 1400
  • زبان

دانلود سریال خسوف - قسمت 1 تا 30 سریال خسوف

داستان سریال خسوف

فضای دانشگاه، اعتصابات دانشجویی، دانشجوی معترض با سابقه، کمیته انضباطی و متعاقب آن دردسرهایی که برای ادامه تحصیل دانشجوی مورد نظر به وجود می‌آید از مضامینی هستند که هر چند تکراری و یا شاید کلیشه‌ای به نظر برسند اما نظر قشر جوان را جلب کرده و می‌تواند بهترین گزینه برای جلب رضایت اولیه مخاطب باشد. «خسوف» با بهره گیری از این تم داستان خود را آغاز می‌کند. مهمترین ویژگی سریال خسوف قصه‌ای رئال و بی‌ادعاست که به سادگی و بدون پیچیدگی‌های اغراق‌آمیز روایت می‌شود.

بازیگران سریال خسوف

در قسمت اول شخصیت‌ها معرفی و تا حدی روابط آنها تعریف می‌شود. در یک غافلگیری، اتفاقی ساده به بحران تبدیل شده و همه کاراکترها را در موقعیتی ویژه قرار می‌دهد. کدهایی داده می‌شود که نشان از دسیسه و برنامه‌ریزی از قبل تعیین شده دارد.

اضطراب غیرمعمول جوانان، هک کردن سایت دانشگاه، جمع شدن در کافه‌ای به سرپرستی یک زن در نیمه شب، تصمیمی غیرمعقول، درگیری‌های کلامی بین شخصیت‌ها و مجموع اتفاقات روایت را به ناگاه وارد فاز معمایی جنایی می‌کند. در این میان اشاره‌ای کمرنگ به عشق و علاقه بین دو جوان قصه نیز می‌شود و مخاطب را با خرده روایت رها می‌کند.

سریال خسوف مازیار میری

درباره سریال خسوف

سریال خسوف یک درام، اجتماعی و عاشقانه به نویسندگی مهدی شیرزاد و حسین تراب نژاد، کارگردانی مازیار میری و تهیه‌کنندگی همایون اسعدیان محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

در این سریال که چندین جوان نوظهور را به عرصه بازیگری معرفی کرده امین تارخ، مینو شریفی، سجاد بابایی، پوریا رحیمی سام، پریا مجللی، مسعود کرامتی، ستاره اسکندری، شهره سلطانی، علی عمرانی، شمسی فضل الهی، فریبا خادمی، المیرا دهقانی، کسرا پرتوی، نیک‌آفرید سماواتی، نسیم یعقوبی، مهدیس توکلی، امیر حاجی محمدی و سامان مظلومی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

همچنین، آهنگسازی و خوانندگی تیتراژ سریال خسوف توسط محسن چاووشی انجام شده است.

دانلود سریال خسوف

برای دانلود سریال خسوف با کیفیت موردنظرتان می‌توانید از طریق باکس دانلود موجود در همین صفحه، قسمت دلخواه‌تان را انتخاب و بر روی دکمه دانلود کلیک نمایید.

 

۳.۵/۵ - (۲ امتیاز)
دلیل بروزرسانی
قسمت 30 (آخر) اضافه شد
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰
  • باکس دانلود
  • سریال های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • دیدگاه ها0

افزودن دیدگاه

هیج دیدگاهی ثبت نشده ;(