دانلود سریال جوکر کامل | تمام قسمت‌ها (فصل ۱ تا ۷) + مستند جوکر

دانلود سریال جوکر کامل | تمام قسمت‌ها (فصل ۱ تا ۷) + مستند جوکر

6.4/10 3.6K
ژانر : - - - سال انتشار : محصول :

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می کنند.

  • کیفیت Bluray | 1080HQ | 1080p | 720p | 480p
  • وضعیت پخش به اتمام رسیده
  • روز پخش دو‌شنبه
  • شبکه نمایش خانگی، فیلیمو
  • سال های پخش 1400- 1401
  • زبان

دانلود سریال جوکر کامل | تمام قسمت‌ها (فصل 1 تا 7) + مستند جوکر سریال جوکر

داستان سریال جوکر

رئالیتی شو جوکر در فضایى متفاوت و کمدی تهیه و تولید شده است. در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‏خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. پدیدآورندگان جوکر با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی، این ریالیتی شو جذاب و خنده‌دار را برای مخاطب ایرانی تولید کرده‌اند. باید اشاره کرد این سریال با کارگردانی احسان علیخانی و حامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

شما می‌توانید دوشنبه‌های هر هفته قسمت جدید این ریالیتی جذاب و خنده‌دار را از سریالینو دانلود نموده و در کنار دوستان و خانواده خود از دیدن آن لذت ببرید.

دانلود سریال جوکر

درباره سریال جوکر

با شنیدن اسم جوکر همه یاد جوکرهای فیلم‌های تاریخ سینما می‌افتیم. شخصیت‌هایی با ویژگی‌های منحصربفرد سینمایی، اما جوکر در این مسابقه یک تعریف ساده‌تر دارد: «هرکی بخنده باخته!» این خلاصه این مسابقه است که در ادامه درباره ویژگی‌ها و شرایط آن بیشتر توضیح می‌دهیم.

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند.‏ به همین سادگی و بامزگی!

فضای کلی اتاقی که شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن انجام می‌‌شود، طراحی‌ای شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه است. در کنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق آکسسوار و گریم نیز وجود دارد. شرکت‌کنندگان در طول بازی هر گاه خواستند به این اتاق می‌روند و ابزاری از آنجا با خود می‌آورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد می‌کنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

دانلود سریال جوکر کیفیت بلوری

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را هم ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرگاه خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند. در واقع شما با نخستین VAR ایرانی هم مواجه خواهید شد!

عوامل رئالیتی شو جوکر

مجری جوکر: سیامک انصاری
بازیگر: علی لک‌پوریان
کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
خواننده تیتراژ: سینا حجازی
سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی

دانلود سریال جوکر

برای دانلود قسمت‌های مختلف از هر کدام از فصل‌های رئالیتی شو جوکر می‌توانید در باکس دانلود موجود در همین صفحه بر روی قسمت مورد کلیک نمایید. هر کدام از قسمت‌ها را می‌توانید در کیفیت‌های ۴۸۰p، ۷۲۰p، ۱۰۸۰p، Full HD و BlueRay دانلود نمایید.

دانلود سریال جوکر با ترافیک نیم بها

فینال رئالیتی شو جوکر

سریال جوکر پس از ۵ فصل جذاب و خنده‌دار به بخش فینال رسید. فینال رئالیتی شو جوکر در قالب دو فصل، یعنی فصل‌های ۶ و ۷ برگزار می‌شود. در هر فصل ۹ شرکت‌کننده با یکدیگر رقابت می‌کنند. مهمانان فینال از بین کسانی که در فصل‌های قبلی دیگران را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کمتر خندیده‌اند انتخاب می‌شوند.

در اولین فصل از دوگانه فینال این مسابقه، یوسف تیموری، ایمان صفا، محمدرضا علیمردانی، بیژن بنفشه خواه، سهیل مستجابیان، رضا شفیعی جم، هومن حاج عبداللهی، شهارم قائدی و عباس جمشیدی فر حضور دارند. داور یا همان میزبان این فصل نیز همانند فصول قبلی سیامک انصاری است.

فصل ششم قسمت چهار جوکر (قسمت آخر بخش اول فینال)

قسمت ۴ فصل ۶ جوکر در تاریخ دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه منتشر و در شکه نمایش خانگی توزیع شد. برای دانلود این اپیزود به باکس دانلود در پایین صفحه مراجعه نمایید.

فصل هفتم رئالیتی شو جوکر (قسمت دوم فینال)

رئالیتی شو ایرانی جوکر پس از ۵ فصل مقدماتی و یک فصل از فینال، اکنون به ایستگاه هفتم و فینال دوم رسیده است. در فصل هفتم جوکر همانند فصل قبلی، ۹ تن از بهترین‌های ۵ فصل ابتدایی، یعنی آنهایی که بقیه را بیشتر خندانده‌اند یا خودشان کمتر خندیده‌اند حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا برنده مسابقه جوکر مشخص شود.

در فصل هفتم یا در واقع قسمت دوم فینال جوکر حامد آهنگی، یوسف صیادی، علیرضا استادی، غلامرضا نیکخواه، سام درخشانی، امین حیایی، هومن برق نورد، امیر مهدی ژوله و سیروس میمنت به هنرمندی پرداخته‌اند.

قسمت چهارم فصل هفتم جوکر (قسمت چهارم فینال دوم)

قسمت چهارم فصل هفتم رئالیتی شو جوکر در روز دوشنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. پیشنهاد می‌کینم دومین اپیزود از قسمت دوم فینال جوکر را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که لحظات شاد و مفرحی در انتظارتان است. برای دانلود فصل هفتم قسمت چهارم جوکر می‌توانید به باکس پایین همین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را دریافت نمایید.

قسمت پنجم فصل هفتم جوکر (قسمت آخر فینال دوم)

سریال پرطرفدار جوکر بالاخره به ایستگاه پایانی خود رسید تا تکلیف برنده این رئالیتی شو نیز مشخص شود. قسمت ۵ فصل ۷ سریال جوکر در روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. پیشنهاد می‌کنیم تماشای قسمت آخر فصل هفتم جوکر را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که یکی از جذاب‌ترین اپیزودهای این سریال در انتظارتان خواهد بود.

برای دانلود فصل هفتم قسمت پنجم جوکر به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه نمایید.

۴.۱/۵ - (۱۲۷ امتیاز)
دلیل بروزرسانی
قسمت 5 (آخر) از فصل 7 اضافه شد
  • ۹ اسفند ۱۴۰۰
  • باکس دانلود
  • سریال های مشابه
  • عوامل و بازیگران
  • دیدگاه ها8

افزودن دیدگاه

  • آواتار کاربر محسن باقرزاده
    محسن باقرزادهمهمان
    ۱۴۰۰-۱۲-۱۹ ۱۷:۳۴

    خداییش این برنامه خیلی خوبه. یعنی بهترشو ندیدم ?

  • آواتار کاربر Film Dreamer
    Film Dreamerمهمان
    ۱۴۰۰-۱۲-۲۷ ۰۹:۵۴

    امیدوارم جوکر هیچوقت تموم نشه واقعا قشنگه، مرسی آقای علیخانی

  • آواتار کاربر User1965
    User1965مهمان
    ۱۴۰۱-۰۱-۰۵ ۱۴:۳۱

    بسیار جالب و سرگرم کننده است ??. مرسی که عیدی خوبی بهمون دادین

  • آواتار کاربر محمد پناهنده
    محمد پناهندهمهمان
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۲ ۱۶:۳۶

    خیلی عالی بود یوسف جان تیموری ایشالله ۱۲۰ ساله بشی پسر شیطون و مهربون

  • آواتار کاربر Elnaz Kazemi
    Elnaz Kazemiمهمان
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۴ ۱۵:۲۱

    چقدر جناب شفیعی جم جالب هستن دیدگاه انیمشنی جالبی دارن و باید به اقای تیموری جایزه ویژه بدن فوق العاده ان

  • آواتار کاربر Collection IMDB
    Collection IMDBمهمان
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۵ ۲۳:۰۲
    این دیدگاه دارای اسپویل است

    وااای. رضا شفیعی جم عالی شده بود با اون کلاه گیسه!

  • آواتار کاربر user2015
    user2015مهمان
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۸ ۲۰:۳۵

    مگه میشه یک گروه همشون عالی باشن فوق العااااده بودن

  • آواتار کاربر Mandana
    Mandanaمهمان
    ۱۴۰۱-۰۲-۱۹ ۱۰:۱۵

    خیلی خنده دار بود همشون عالین مخصوصا یوسف تیموری و رضا شفیعی جم