1401 – سریالینو https://serialino.ir دانلود سریال و فیلم ایرانی و خارجی با لینک مستقیم Fri, 07 Jul 2023 21:00:09 +0000 fa-IR hourly 1 https://wordpress.org/?v=6.5.2 https://serialino.ir/wp-content/uploads/2021/11/fav-icon.png 1401 – سریالینو https://serialino.ir 32 32 دانلود سریال سرگیجه ✔️ قسمت ۱ تا ۲۴ کامل https://serialino.ir/series/vertigo-series/ https://serialino.ir/series/vertigo-series/#respond Thu, 06 Jul 2023 15:30:25 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=3213 دانلود سریال سرگیجه ✔ قسمت ۱ تا ۲۴ کامل سریال سرگیجه

سریال سرگیجه

سریال سرگیجه به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو محصول ۱۴۰۱ ایران است. این سریال با ترکیب جذابی از بازیگران مطرح دوشنبه هر هفته ساعت ۲۰ در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. محمد منعم و همایون حجازی فیلمنامه سریال سرگیجه پربازیگر را به رشته تحریر درآورده‌اند. این سریال در ۲۰ قسمت پخش خواهد شد.

برای دانلود سریال سرگیجه به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و قسمت موردنظرتان را در کیفیت دلخواه و با حجم نیم‌بها دریافت نماید.

حضور بازیگران مطرحی چون حامد بهداد، هادی حجازی‌فر، رعنا ‌آزادی‌ور، شبنم مقدمی، هومن سیدی و مهراوه شریفی‌نیا در وهله نخست کنجکاوی‌برانگیز و اشتیاق‌آور است به خصوص آنکه بدانیم حامد بهداد نقش پررنگی در داستان دارد و یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های خود در سال‌های اخیر را به نمایش درآورده است.

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال سرگیجه، پیش از این با ساخت سریال پربیننده آقازاده تجربه موفقی در ساخت سریال در شبکه نمایش خانگی داشته است. او همچنین چندین و چند سریال تلویزیونی پرطرفدار را هم در کارنامه دارد. مسیر انحرافی، پشت بام تهران، عقیق، پدر و افرا از جمله مجموعه‌های تلویزیونی توفیقی به شمار می‌آیند.

خلاصه داستان سریال سرگیجه

به‌جز حضور بازیگران محبوب و سرشناس، درام و داستان هیجان‌انگیز آن دیگر امتیاز قابل توجه «سرگیجه» به شمار می‌آید. درامی خانوادگی که با تعلیق‌های داستانی جذاب مخاطب را نه تنها جذب می‌کند بلکه پیش‌بینی‌های او را بارها و بارها ناکام گذاشته و به قول معروف به تماشاگر رو دست می‌زند!

در خلاصه داستان سریال سرگیجه آمده است:

پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود. گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته. ماجرایی که شاید به قیمت زندگی پیمان تمام شود.

دانلود سریال سرگیجه vertigo ساخته بهرنگ توفیقی

زمان پخش سریال سرگیجه

با شروع پخش سریال جذاب سرگیجه و انتشار تیزرها و ویدئوهای آن در شبکه‌های اجتماعی سؤالاتی از قبیل اینکه «سریال سرگیجه کی پخش می شود؟» در ذهن بسیاری از مخاطبان شکل گرفت.

گفتنی است که قسمت اول سریال ایرانی سرگیجه در روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. به همین ترتیب قسمت جدید سریال سرگیجه دوشنبه هر هفته رأس ساعت ۲۰ در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

شما عزیزان می‌توانید برای دانلود سریال سرگیجه در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p با ترافیک نیم‌بها به سریالینو مراجعه نموده و قسمت موردنظر خود را دانلود کنید. امیدواریم در این روزهای سخت، لحظات خوشی را با دیدن این سریال تجربه نمایید.

دکمه باکس دانلود

عوامل و بازیگران سریال سرگیجه

حضور بازیگران مطرح توانمند یکی از نقاط قوت این سریال خوش‌ساخت به حساب می‌آید. در ادامه بیشتر با عوامل و بازیگران سریال سرگیجه آشنا خواهیم شد.

  • بازیگران:  حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و شایسته سجادی
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • تهیه‌کننده: مهدی بدرلو
  • نویسندگان: محمد منعم، همایون حجازی
  • تدوین: حمید نجفی راد
  • فیلمبردار: بهنام کریمی
  • عکاس: محسن کرمانی
  • آهنگساز: حسام ناصری

دانلود سریال سرگیجه با ترافیک نیم بها

سرگیجه از آن دست سریال‌هایی است که هر بیننده‌ای با خود همراه می‌کند. فیلمنامه قوی و تعلیق‌های داستانی جذاب را می‌توان مهم‌ترین برگ برنده این مجموعه اپیزودیک دانست. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های شبکه نمایش خانگی به ویژه در ژانر درام و معمایی هستید، سریال سرگیجه را به هیچ عنوان از دست ندهید.

برای دانلود سریال سرگیجه با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و قسمت موردنظر خود را در کیفیت دلخواه دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

همچنین برای اطلاع از چند و چون هر اپیزود می‌توانید به صفحه اختصاصی آن قسمت مراجعه کرده و به اطلاعات و لینک دانلود آن اپیزود دسترسی داشته باشید.

دانلود سریال سرگیجه با حجم نیمه رایگان به صورت قانونی - با بازی حامد بهداد و هومن سیدی

راهنمای کیفیت‌های دانلود سرگیجه

سریال درامِ سرگیجه در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود. در تصویر زیر قیمت و جزئیات هر یک از کیفیت‌ها را مشاهده می‌کنید.

جدول راهنمای کیفیت و قسمت دانلود قانونی سریال سرگیجه حامد بهداد و هومن سیدی

دانلود قسمت اول سریال سرگیجه

اولین قسمت از مجموعه سرگیجه ساخته بهرنگ توفیقی، در روز دوشنبه ۲۶ دی ماه ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱ سریال سرگیجه با حجم نیم بها به باکس دانلود سرگیجه در پایین همین صفحه یا صفحه اختصاصی اپیزود اول (با کلیک روی بنر زیر) مراجعه کنید.

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

پس از افشای ماجرای هک شدن حساب رمز ارزهای شرکت، تحقیقات برای یافتن رد پایی از هکر آغاز می شود و…

به نظر می‌رسد تعلیق، مهمترین برگ برنده قسمت اول مجموعه سرگیجه باشد که اگر در قسمت‌های آتی نیز به همین شیوه و با همین جذابیت ادامه یابد، این مجموعه را به یکی از پرمخاطب‌ترین و ماندگارترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل می‌کند.

حضور حامد بهداد نیز از نقاط قوت قسمت نخست و احتمالاً قسمت‌های آتی این سریال است. شمایل جدید و متفاوت این سوپراستار محبوب که در نقش یک پدر بازی کرده، می‌تواند برای طرفداران بی‌شمار این بازیگر و دوستداران سریال‌های نمایش خانگی خوشایند باشد.

دانلود قسمت 1 سریال سرگیجه قسمت اول به صورت قانونی

دانلود قسمت دوم سریال سرگیجه

دومین اپیزود از سریال ایرانی سرگیجه در روز ۳ بهمن منتشر شد. برای دانلود قسمت ۲ سریال سرگیجه به لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کنید.

در خلاصه قسمت دوم سرگیجه آمده است:

مهمانی سالگرد ازدواج پیمان و فریبا بدون حضور کامران برگزار می‌شود و این مساله نگرانی خانواده کامران را به دنبال دارد و…

دانلود قسمت 2 سریال سرگیجه قسمت دوم با حجم نیم بها به صورت قانونی

دانلود قسمت سوم سریال سرگیجه

سومین قسمت از مجموعه جذاب سرگیجه در روز دوشنبه ۱۰ بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۳ سریال سرگیجه به صورت قانونی و با ترافیک نیم‌بها، به باکس دانلود در انتهای همین صفحه مراجعه و کیفیت دلخواه خود را دریافت کنید.

در خلاصه داستان قسمت سوم سرگیجه آمده است:

با طولانی شدن ماجرای ناپدید شدن کامران، خانواده او به کلانتری مراجعه کرده و تحقیقات برای یافتن او آغاز می‌شود و…

دانلود قسمت 3 سریال سرگیجه قسمت سوم با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت چهارم سریال سرگیجه

قسمت چهارم سریال پرستاره سرگیجه منتشر شد. برای دانلود قسمت ۴ سریال سرگیجه در کیفیت‌های مختلف با ترافیک نیم‌بها از باکس دانلود در پایین همین صفحه کیفیت موردنظرتان را انتخاب و دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت چهارم سرگیجه آمده است:

با حضور مأموران پلیس در شرکت، تحقیقات به منظور یافتن سرنخی از ماجرای ناپدید شدن کامران آغاز می‌شود و…

امیدواریم از تماشای این اپیزود لذت ببرید.

دانلود قسمت 4 سریال سرگیجه قسمت چهارم با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت پنجم سریال سرگیجه

پنجمین قسمت از سریال درامِ سرگیجه در روز دوشنبه ۲۴ بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۵ سریال سرگیجه به صورت قانونی با ترافیک نیم‌بها، روی دکمه زیر کلیک کرده و در باکس دانلود کیفیت دلخواه خود را با سرعت بالا دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت پنجم آمده است:

فریبا به منظور ارائه توضیحات پیرامون عکس‌های مشترکی که با کامران داشته، به اداره آگاهی احضار می‌شود و …

دانلود قسمت 5 سریال سرگیجه قسمت پنجم به صورت قانونی با ترافیک نیمه رایگان با بازی حامد بهداد و همون سیدی

دانلود قسمت ششم سریال سرگیجه

قسمت ششم از درامِ رمزآلود و معمایی سرگیجه در اولین روز از اسفند ۱۴۰۱ منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. برای دانلود قسمت ۶ سریال سرگیجه در کیفیت‌های مختلف و به صورت قانونی در باکس دانلود در پایین همین صفحه، کیفیت موردنظرتان را با حجم اینترنت نیمه رایگان دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت ۶ سرگیجه می‌خوانیم:

یک تماس تلفنی ناشناس باعث می‌شود تا پیمان و فریبا سرنخ‌های تازه‌ای درباره ماجرای ناپدید شدن کامران به‌دست بیاورند و…

امیدواریم از تماشای این اپیزود لذت ببرید.

دانلود قسمت 6 سریال سرگیجه قسمت ششم به صورت قانونی با حجم نیمه رایگان و لینک مستقیم

دانلود قسمت ۷ سریال سرگیجه

هفتمین اپیزود از سریال جذاب و رازآلود سرگیجه در روز دوشنبه هشتم اسفند ماه ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۷ سریال سرگیجه در کیفیت‌های مختلف به باکس دانلود در انتهای همین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را با ترافیک نیم‌بها دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت هفتم سریال ایرانی سرگیجه خواهیم دید:

پیمان تلاش می‌کند با تعقیب کردن افراد مظنون به همکاری در ماجرای ناپدید شدن کامران، حقیقت را آشکار کند. از سوی دیگر، پریسا خبردار می‌شود که…

امیدواریم از تماشای این قسمت سریال لذت ببرید.

دانلود قسمت 7 سریال سرگیجه قسمت هفتم به صورت قانونی با حجم نیمه رایگان و لینک مستقیم

دانلود قسمت ۸ سریال سرگیجه

سریال جذاب و رازآلود سرگیجه به ایستگاه هشتم رسید. قسمت هشتم این سریال پربازیگر در روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۱ منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

برای دانلود قسمت ۸ سریال سرگیجه در باکس دانلود زیر، کیفیت دلخواه خود را انتخاب و با ترافیک نیم‌بها دانلود کنید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت هشتم سرگیجه خواهیم دید:

پلیس سیم کارت کامران را در گوشی پیمان پیدا می‌کند. از سوی دیگر، پیمان آدرس خانه‌ای که در آن بیهوش شد را به پلیس می‌دهد و…

امیدواریم از تماشای این اپیزود لذت ببرید. ضمناً می‌توانید با کلیک روی بنر زیر به صفحه اختصاصی قسمت ۸ مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری در رابطه با این اپیزود به دست آورده و آن را دانلود نمایید.

دانلود قسمت 8 سریال سرگیجه قسمت هشتم به صورت قانونی با حجم نیمه رایگان و لینک مستقیم

دانلود قسمت ۹ سریال سرگیجه

نهمین اپیزود این سریال در تاریخ ۲۲ اسفند ماه ساعت ۲۰ منتشر شده و در اختیاران مخاطبان قرار گرفت. برای دانلود قسمت ۹ سریال سرگیجه در باکس دانلود در پایین صفحه، روی کیفیت دلخواه خود کلیک کرده و آن را ا حجم نیم‌بها و سرعت بالا دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت نهم سریال پرستاره سرگیجه آمده است:

فریبا تلاش می‌کند حقیقت ماجرای عکس‌های مشترک با کامران را برای پیمان توضیح دهد، اما…

امیدواریم از تماشای این اپیزود از سریال جذاب سرگیجه لذت ببرید.

دانلود قسمت 9 سریال سرگیجه قسمت نهم ۹ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۰ سریال سرگیجه

دهمین اپیزود از سریال جذاب و پربازیگر سرگیجه در آخرین روز از سال ۱۴۰۱ و ساعاتی پیش از تحویل سال منتشر شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

امکان دانلود قسمت ۱۰ سریال سرگیجه در کیفیت‌های مختلف از طریق باکس دانلود در پایین همین صفحه میسر می‌باشد. کافی است در باکس دانلود روی کیفیت موردنظر خود کلیک کرده و آن را با ترافیک نیم‌بها دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت دهم سرگیجه خواهیم دید:

جلال تصمیم می‌گیرد پیمان را تحت فشار قرار دهد تا اطلاعاتی که درباره کامران در اختیار دارد را افشا کند و…

سریالینو ضمن تبریک سال نو به شما همراهان عزیز، امیدوار است با تماشای این قسمت در این روزهای زیبا در کنار عزیزان‌تان لحظات شادی را تجربه نمایید.

دانلود قسمت 10 سریال سرگیجه قسمت دهم ۱۰ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۱ سریال سرگیجه

اپیزود یازدهم سریال معمایی سرگیجه در اولین دوشنبه سال ۱۴۰۲ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۱ سریال سرگیجه با ترافیک نیم‌بها به باکس دانلود در پایین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه قسمت ۱۱ سریال سرگیجه آمده است:

ملودی با حضور در اداره پلیس، اطلاعاتی را که تاکنون پنهان کرده بود در اختیار پلیس قرار می‌دهد و…

امیدواریم در این روزهای آغازین سال نو از تماشای این قسمت لذت ببرید.

دانلود قسمت 11 سریال سرگیجه قسمت یازدهم ۱۱ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۲ سریال سرگیجه

دوازدهمین قسمت سریال ایرانی سرگیجه ساخته بهرنگ توفیقی در روز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. اگر از علاقه‌مندان این سریال هستید، این قسمت را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره‌ای به وقوع خواهد پیوست.

برای دانلود قسمت ۱۲ سریال سرگیجه در باکس دانلود کیفیت دلخواه‌تان را انتخاب و آن را با حجم نیم‌بها دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در این قسمت خواهیم دید:

پیمان و جهان تلاش می‌کنند تا شهروز را وادار به اعتراف کرده و محل پنهان شدن کامران را پیدا کنند و…

دانلود قسمت 12 سریال سرگیجه قسمت دوازدهم ۱۲ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۳ سریال سرگیجه

مجموعه اپیزودیک سرگیجه به ایستگاه سیزدهم رسید. برای دانلود قسمت ۱۳ سریال سرگیجه با ترافیک نیمه رایگان، به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت ۱۳ سرگیجه آمده است:

پیمان توسط پلیس در بیمارستان دستگیر می‌شود و فریبا تلاش می‌کند راهی برای آزادی موقت پیمان پیدا کند و…

همچنین می‌توانید با کلیک روی بنر زیر به صفحه اختصاصی این قسمت مراجعه کرده و ضمن دانلود آن و اطلاعات بیشتری درباره این اپیزود به دست آورید.

دانلود قسمت 13 سریال سرگیجه قسمت سیزدهم ۱۳ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۴ سریال سرگیجه

قسمت چهاردهم سرگیجه روز ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۴ سریال سرگیجه به باکس دانلود در انتهای صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه‌تان را دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در این اپیزود خواهیم دید:

وثیقه ای که برای آزادی موقت پیمان به آگاهی ارائه شده بود توسط کارشناس ارزش‌گذاری رد می‌شود. از سوی دیگر، فریبا به پریسا در ماجرای ربوده شدن آرتین مظنون می‌شود و…

امیدواریم لحظات خوبی را با تماشای این سریال تجربه نمایید.

دانلود قسمت 14 سریال سرگیجه قسمت چهاردهم ۱۴ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۵ سریال سرگیجه

قسمت پانزدهم این درامِ معمایی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۵ سریال سرگیجه در باکس دانلود زیر روی کیفیت موردنظرتان کلیک کرده و آن را با ترافیک نیمه رایگان دریافت کنید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت ۱۵ سریال سرگیجه آمده است:

فریبا به محل قرار با افرادی که آرتین را دزدیده‌اند می‌رود. از سوی دیگر، جهان خانه پیمان را برای یافتن مدرکی تفتیش می‌کند و…

با کلیک روی بنر زیر به صفحه اختصاصی این قسمت رفته و با چند و چون بیشتر این اپیزود آشنا شوید.

دانلود قسمت 15 سریال سرگیجه قسمت پانزدهم ۱۵ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۶ سریال سرگیجه

شانزدهمین اپیزود سرگیجه در روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۶ سریال سرگیجه در کیفیت‌های مختلف، در باکس دانلود کیفیت دلخواه‌تان را انتخاب و با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

فریبا موقعیت مکانی خود را برای پیمان ارسال می‌کند. از سوی دیگر، پلیس سرنخ‌های جدیدی از ماجرای درگیری کامران در هتل به دست می‌آورد و…

دانلود قسمت 16 سریال سرگیجه قسمت شانزدهم ۱۶ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۷ سریال سرگیجه

اپیزود هفدهم ابن سریال در روز دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. اگر این سریال را تا به اینجا دنبال کرده‌اید، این قسمت را از دست ندهید چرا که اتفاقات مهمی در آن رخ خواهد داد.

برای دانلود قسمت ۱۷ سریال سرگیجه در باکس دانلود زیر روی کیفیت دلخواه کلیک کرده و آن را با حجم نیمه رایگان دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت هفدهم سرگیجه آمده است:

جلال از پریسا می‌خواهد آدرس خانه صمدی را به کیومرث بدهد. پیمان لوکیشن جدیدی دریافت می‌کند و…

امیدواریم از تماشای این اپیزود لذت ببرید.

دانلود قسمت 17 سریال سرگیجه قسمت هفدهم ۱۷ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۸ سریال سرگیجه

درامِ معماییِ سرگیجه به ایستگاه هجدهم رسید. اپیزود هجدهم این سریال در روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد.

برای دانلود قسمت ۱۸ سریال سرگیجه در باکس دانلود روی کیفیت دلخواه خود کلیک کرده و آن را با حجم نیم‌بها و لینک مستقیم دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت ۱۸ سرگیجه خواهیم دید:

در حالیکه پیمان عازم محل اختفای فریبا و آرتین شده، وقوع اتفاقاتی غیرمنتظره باعث تغییر اوضاع می‌شود و…

امیدواریم با تماشای ان قسمت لحظات مفرحی را در کنار عزیزان‌تان تجربه نمایید.

دانلود قسمت 18 سریال سرگیجه قسمت هجدهم ۱۸ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۱۹ سریال سرگیجه

قسمت نوزدهم این سریال معمایی و رازآلود در اولین روز از خرداد ۱۴۰۲ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۹ سریال سرگیجه در پنج کیفیت Bluray, 1080hq, 1080p, 720p, 480p به باکس دانلود در پایین مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را با حجم نیم‌بها دانلود کنید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت نوزدهم خواهیم دید:

آرتین در کما به سر می‌برد و نیاز به خون پیمان دارد. از سوی دیگر، جهان یکی از افراد صمدی را دستگیر می‌کند و…

دانلود قسمت 19 سریال سرگیجه قسمت نوزدهم ۱۹ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۲۰ سریال سرگیجه

بیستمین قسمت این سریال در روز هشتم خرداد ماه در نماوا، سریالینو و دیگر سایت‌های دانلود قانونی فیلم و سریال منتشر شد. برای دانلود قسمت ۲۰ سریال سرگیجه به باکس دانلود پایین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را با ترافیک نیم بها دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در این قسمت خواهید دید:

پیمان با آخرین سرنخ‌هایی که در اختیار دارد در جستجوی فریبا است. رامین به ناچار وادار به اعترافات جدیدی می‌شود و…

امیدواریم از تماشای این اپیزود لذت ببرید.

دانلود قسمت 20 سریال سرگیجه قسمت بیستم ۲۰ با ترافیک نیمه رایگان

دانلود قسمت ۲۱ سریال سرگیجه

اپیزود بیست و یکم سرگیجه در پانزدهمین روز خرداد ماه ۱۴۰۲ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۲۱ سریال سرگیجه در باکس دانلود پایین روی کیفیت دلخواه خود کلیک کرده و آن را با حجم نیم‌بها دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در این قسمت خواهید دید:

پلیس برای بازجویی و یافتن ردپایی از پیمان به محل پنهان شدن او می‌رود اما با جلال روبرو می‌شوند و …

دانلود قسمت 21 سریال سرگیجه قسمت بیست و یکم ۲۱ با ترافیک نیمه رایگان


دانلود قسمت ۲۲ سریال سرگیجه

قسمت بیست و دوم این سریال در روز دوشنبه ۲۲ خرداد منتشر شد. در این اپیزود شاهد اتفاقات غیرمنتظره‌ای خواهیم بود. برای دانلود قسمت ۲۲ سریال سرگیجه به باکس دانلود زیر مراجعه نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت بیست و دوم سرگیجه خواهید دید:

جهان با صمدی درگیر شده و مانع فرار کردن او می‌شود. در همین زمان پلیس از راه می‌رسد و…

امیدواریم از تماشای این قسمت لذت ببرید.

دانلود قسمت 22 سریال سرگیجه قسمت بیست و دوم ۲۲ با ترافیک نیمه رایگان


دانلود قسمت ۲۳ سریال سرگیجه

این اپیزود ساعت ۲۰ روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه منتشر شد. برای دانلود قسمت ۲۳ سریال سرگیجه به باکس دانلود مراجعه نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت بیست و سوم سرگیجه می‌خوانیم:

پلیس صحنه جرم را به همراه یعقوب و صمدی بازسازی می‌کند. از سوی دیگر، حال جسمانی پیمان رو به بهبودی است و…

دانلود قسمت 23 سریال سرگیجه قسمت بیست و سوم ۲۳ با ترافیک نیمه رایگان


دانلود قسمت ۲۴ سریال سرگیجه

بیست و چهارمین و آخرین قسمت از سریال پربیننده سرگیجه منتشر شد. برای دانلود قسمت ۲۴ سریال سرگیجه در باکس دانلود زیرُ کیفیت دلخواه خود را انتخاب و با حجم نیمه رایگان دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت آخر سرگیجه خواهید دید:

پیمان مدرک جدیدی برای اثبات بی گناهی فریبا پیدا می کند. ملودی برای ارائه توضیحاتی به آگاهی می رود و…

امیدواریم در این مدت از تماشای این درام جذاب و رازآلود سرگیجه لذت برده باشید.

دانلود قسمت 24 بیست و چهارم سریال سرگیجه با بازی بهرام رادان، هومن سیدی و مهراوه شریفی نیا به صورت قانونی

 

]]>
https://serialino.ir/series/vertigo-series/feed/ 0
دانلود سریال رهایم کن ✔️ قسمت ۱ تا ۱۸ (کامل) https://serialino.ir/series/set-me-free-all-episodes/ https://serialino.ir/series/set-me-free-all-episodes/#respond Fri, 16 Jun 2023 08:30:09 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=4320 دانلود سریال رهایم کن ✔ قسمت ۱ تا ۱۸ (کامل) سریال سرگیجه

سریال رهایم کن

سریال رهایم کن به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه‌کنندگی مجید مولایی محصول ۱۴۰۱ ایران است. شاه حسینی پس از تجربه موفقی که با  سریال «می‌خواهم زنده بمانم» در شبکه نمایش خانگی داشت، اکنون به سراغ سخت عاشقانه جذابِ دیگری رفته است.

«رهایم کن» یک درامِ عاشقانه تاریخی است و داستان دو برادر به نام‌های هاتف و حاتم را روایت می‌کند که درگیر ماجرایی عاشقانه و پیچیده می‌شوند. داستان سریال در فضای دهه ۵۰ روایت می‌شود.

حاتم نایب سرخی، با بازی محسن تنابنده، برادر بزرگتر است و مدیریت کاری پدر و رسیدگی به اموال به او سپرده شده. حاتم که از همسر سابقش که به او خیانت کرده، دارای فرزندی با سندروم دان است، به پرستار فرزندش مارال علاقه‌مند می‌شود.

هاتف، برادر کوچکتر که در تهران زندگی می‌کند، نیز به مارال علاقمند می‌شود بی آنکه از علاقه بین او و برادرش حاتم با خبر باشد. عشق دو برادر به یک زن قصه را به بزنگاهی جذاب و ملتهب می‌رساند. جایی که با تضاد عواطف مواجه می‌شویم. تقابل عاشقی و برادری.

فیلمنامه جذاب و پر پیچ و خم سریال رهایم کن را سینا شفیعی و سجاد ابوالحسنی به رشته تحریر درآورده‌اند. برای دانلود سریال رهایم کن در کیفیت‌های مختلف با ترافیک نیم‌بها از طریق باکس دانلود در پایین همین صفحه، قسمت موردنظرتان را با کیفیت دلخواه دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

محسن تنابنده، هدا زین‌العابدین، هوتن شکیبا، آزاده صمدی، یوسف تیموری، حسن معجونی، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی و سام نوری بازیگران اصلی این سریال را تشکیل می‌دهند.

محسن تنابنده، بازیگر نقش اول سریال رهایم کن این بار نیز با بازی تحسین برانگیز خود، نظر مخاطبان و منتقدین را به خود جلب کرده و اثری شگفت از خود به جا گذاشته است. او در اتمسفری متفاوت با همه نقش‌های پیشینش، کاراکتر جذابی خلق کرده که حتما به دیدنش می‌ارزد.

خلاصه داستان سریال رهایم کن

در خلاصه داستان سریال رهایم کن آمده است:

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد.

مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…

دانلود سریال رهایم تمام قسمت‌ها با ترافیک نیم بها و لینک مستقیم

زمان پخش و تعداد قسمت‌های سریال رهایم کن

اگر در ذهن شما را نیز سوالاتی از قبیل «سریال رهایم کن کی پخش می شود؟» یا «سریال رهایم کن چند قسمت است؟» به خود مشغول کرده است، در ادامه با ما همراه باشید.

این سریال که قسمت نخست آن در ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ پخش می‌شود، قرار است جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح، در شبکه نمایش خانگی منتشر شده و مهمان خانه‌های ایرانیان باشد. هنوز از تعداد قسمت‌های سریال رهایم کن و اینکه آیا فصول بعدی آن نیز ساخته خواهد شد یا نه، خبری منتشر نشده است.

شما عزیزان می‌توانید برای دانلود سریال رهایم کن در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p با ترافیک نیم‌بها به سریالینو مراجعه نموده و قسمت موردنظر خود را دانلود کنید. امیدواریم در این روزهای سخت، لحظات خوشی را با دیدن این سریال تجربه نمایید.

دکمه باکس دانلود

عوامل و بازیگران سریال رهایم کن

شهرام شاه حسینی که سریال‌های تلویزیونی درخشانی چون هشت و نیم دقیقه و پرستاران و همچنین سریال نمایش خانگی می‌خواهم زنده بمانم را در کارنامه خود دارد، در این اثر نیز در کنار فیلمنامه‌ای قوی و استخوان‌دار، از بازیگران کاربلد و صاحب سبکی بهره برده است. در ادامه به معرفی عوامل و بازیگران مجموعه رهایم کن می‌پردازیم.

  • بازیگران:  محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، یوسف تیموری، آزاده صمدی، حسن معجونی، مهدی حسینی‌نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، شهرام قائدی، رابعه مدنی، سام نوری و محمدصادق میرمحمدی
  • کارگردان: شهرام شاه حسینی
  • تهیه‌کننده: مجید مولایی
  • نویسندگان: سینا شفیعی، سجاد ابوالحسنی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی
  • طراح صحنه: سهیل دانش اشراقی
  • مدیر صدابرداری: یاسر رمضانی
  • آهنگساز: بامداد افشار

دانلود سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها

درست است که سریال رهایم کن با آن فهرست بلند بالای بازیگرانش بسیاری از علاقمندان را برای دیدن تصویر دیگری از محسن تنابنده، هوتن شکیبا و آزاده صمدی به پای تماشای سریال می‌کشاند، اما مهارت کارگردان در مدیریت صحنه و بازی گرفتن از بازیگران، استاندارد بالایی از بازیگری مقابل دوربین را به نمایش می‌گذارد.

اگر از علاقه‌مندان به فیلم‌ها و سریال‌های درام ایرانی هستید، پیشنهاد می‌کنیم این اثر شهرام شاه حسینی که تجربه دلپذیر دیگری را برای مخاطبان رقم زده، از دست ندهید.

برای دانلود رهایم کن با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و قسمت موردنظر خود را در کیفیت دلخواه دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

همچنین برای اطلاع از چند و چون هر اپیزود می‌توانید با کلیک روی بنر آن به صفحه اختصاصی آن قسمت مراجعه کرده و به اطلاعات و لینک دانلود آن اپیزود دسترسی داشته باشید.

دانلود سریال رهایم کن در کیفیت های مختلف با لینک مستفیم

راهنمای کیفیت‌های دانلود رهایم کن

سریال ایرانی رهایم کن در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود. در تصویر زیر قیمت و جزئیات هر یک از کیفیت‌ها را مشاهده می‌کنید.

جدول کیفیت و قیمت دانلود قانونی سریال رهایم کن با بازی محسن تنابنده و هوتن شکیبا

دانلود قسمت ۱ سریال رهایم کن

اولین قسمت از درام عاشقانه رهایم کن در تاریخ ۲۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱ سریال رهایم کن روی لینک کیفیت دلخواه خود در پایین کلیک نمایید و آن را با ترافیک نیم‌بها دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت اول سریال رهایم کن آمده است:

دعوت نامه ای از سوی خواننده مشهور دانیال به دست افسانه میرسد تا او را ملاقات کند ..افسانه که مشتاق دیدار دانیال است سر قرار عاشقانه حاضر میشود اما ….

امیدواریم از تماشای اولین قسمت از این سریال عاشقانه لذت ببرید.

دانلود قسمت 1 سریال رهایم کن - دانلود قسمت اول سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۲ سریال رهایم کن

دومین اپیزود از سریال عاشقانه رهایم کن در روز پنجم اسفند ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۲ سریال رهایم کن روی باکس دانلود زیر کلیک کرده و کیفیت دلخواه خود را حجم نیمه رایگان دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه قسمت دوم آمد است:

دانلود قسمت ۲ سریال رهایم کن - دانلود قسمت دوم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۳ سریال رهایم کن

قسمت سوم مجموعه رهایم کن در روز جمعه ۱۲ اسفند ماه منتشر شد. برای دانلود قسمت ۳ سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها‍ در باکس دانلود کیفیت دلخواه خود را انتخاب و دریافت کنید.

دکمه باکس دانلود

در این قسمت خواهیم دید:

حاتم برای پیدا کردن یونس تن به ملاقات با کسی می دهد که با دیدنش قصه ای کهنه در زندگیش سر باز می کند.

دانلود قسمت ۳ سریال رهایم کن - دانلود قسمت سوم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۴ سریال رهایم کن

قسمت چهارم سریال جذاب رهایم کن در روز ۱۹ اسفند ماه منتشر شد. برای دانلود قسمت ۴ سریال رهایم کن روی باکس دانلود زیر کلیک کرده و کیفیت دلخواه خود را دریافت کنید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت چهارم می‌خوانیم:

هاتف مامور می شود تا خبر مرگ یونس را به مارال بدهد؛ اما در این مواجهه ماجرا طور دیگری برای هاتف رقم می خورد….

با کلیک روی بنر زیر نیز می‌توانید به صفحه اختصاصی قسمت ۴ مراجعه کرده و ضمن دانلود آن از اطلاعات بیشتری درباره این اپیزود آگاه شوید.

دانلود قسمت ۴ سریال رهایم کن - دانلود قسمت چهارم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۵ سریال رهایم کن

قسمت پنجم رهایم کن در روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ (۲۶ام اسفند ماه) در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. اگر از علاقه‌مندان به این درام جذاب هستید پیشنهاد می‌کنیم این اپیزود را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره‌ای رخ خواهد داد.

برای دانلود قسمت ۵ سریال رهایم کن روی باکس دانلود زیر کلیک کرده و کیفیت دلخواه خود را حجم نیم بها دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت پنجم سریال رهایم کن خواهیم دید:

هاتف و مارال برای گرفتن خبری از یونس راهی تهران می‌شوند… این همراهی آبستن اتفاقات زیادی است که روابط آن ها را به چالش می‌کشد…

امیدواریم از تماشای این قسمت لذت ببرید.

دانلود قسمت ۵ سریال رهایم کن - دانلود قسمت پنجم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۶ سریال رهایم کن

سریال ایرانی رهایم کن به ایستگاه ششم رسید. برای دانلود قسمت ۶ سریال رهایم کن در باکس دانلود زیر کیفیت موردنظرتان را با لینک مستقیم دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت ششم خواهیم دید:

رفقای یونس در پی کشف راز مرگ او به سراغ مارال می‌آیند. این اتفاق رابطه دو برادر و مارال را وارد چالش تازه ای می کند…
برای مراجعه به صفحه اختصاصی قسمت ۶ و دسترسی به اطلاعات بیشتری از این اپیزود روی بنر زیر کلیک کنید.
دانلود قسمت ۶ سریال رهایم کن - دانلود قسمت ششم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت ۷ سریال رهایم کن

قسمت هفتم این سریال در چهارمین روز از سال ۱۴۰۲ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۷ سریال رهایم کن روی باکس دانلود زیر کلیک کرده و کیفیت موردنظرتان را به صورت قانونی دانلود کنید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت ۷ آمده است:

مارال و هاتف با سهل انگاری در نگه داشتن راما فاجعه‌ای به بار می‌آورند که گریبان حاتم را می‌گیرد….

امیدواریم از تماشای این قسمت در تعطیلات نوروزی در کنار عزیزان‌تان لذت ببرید.

دانلود قسمت ۷ سریال رهایم کن - دانلود قسمت هفتم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۸ سریال رهایم کن

اپیزود هشتم عاشقانه رهایم کن منتشر شد. برای دانلود قسمت ۸ سریال رهایم کن روی باکس دانلود زیر کلیک کنید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت هشتم خواهیم دید:

هاتف و مارال برای نجات راما به دنبال او می‌گردند و در این بین پس از رخ دادن اتفاقاتی بالاخره هاتف پرده از راز دلش برداشته و آن را به مارال می‌گوید….

دانلود قسمت ۸ سریال رهایم کن - دانلود قسمت هشتم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۹ سریال رهایم کن

نهمین اپیزود از سریال ایرانی رهایم کن در روز جمعه ۱۸ فروردین ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۸ سریال رهایم کن در باکس دانلود زیر کیفیت دلخواه خود را انتخاب و دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در این قسمت خواهید دید:

حاتم بابت اتفاقی که در قلعه رخ داده پریشان است که هاتف او را سر خاک مادرشان برده و از او می‌خواهد به وعده‌ای که قبلا به او داده بود عمل کند. این حرف هاتف حاتم را میخکوب کرده و بر سر دوراهی می‌گذارد…

امیدواریم لحظات مفرحی را با تماشای این قسمت تجربه نمایید.

دانلود قسمت ۹ سریال رهایم کن - دانلود قسمت نهم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۱۰ سریال رهایم کن

برای دانلود قسمت ۱۰ سریال رهایم کن روی دکمه زیر کلیک کرده و در باکس دانلود کیفیت دلخواه خود را با حجم نیم بها دانلود کنید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت دهم آمده است:

عروسی افسانه و بهرام باعث شدت گرفتن تنش بین هاتف و حاتم می شود که بانی این مراسم است… هاتف با حالی خراب معرکه ای در مراسم میگیرد و لب به رسوا کردن برادرش می گشاید….

سریالینو لحظات شادی را هنگام تماشای این قسمت برایتان آرزومند است.

دانلود قسمت ۱۰ سریال رهایم کن - دانلود قسمت دهم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۱۱ سریال رهایم کن

سریال عاشقانه و جذاب رهایم کن به ایستگاه یازدهم رسید. برای دانلود قسمت ۱۱ سریال رهایم کن از لینک‌های زیر کیفیت دلخواه خود را با حجم نیمه رایگان دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت یازدهم سریال رهایم کن آمده است:

مارال برای تمام کردن ماجرایی که پیش آماده تصمیم می‌گیرد خودش پیش قدم شود و کار را یکسره کند…افسانه هم متوجه رازی درباره عاقبت بهرام شده و دست به عملی می‌زند تا سرنوشت بهرام را عوض کند….

با کلیک روی بنر زیر می‌توانید به صفحه اخصاصی قسمت ۱۱ مراجعه کرده تا علاوه بر دانلود این قسمت، اطلاعات بیشتری از این اپیزود کسب نمایید.

دانلود قسمت ۱۱ سریال رهایم کن - دانلود قسمت اول سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۱۲ سریال رهایم کن

قسمت دوازدهم سریال جذاب رهایم کن در پانزدهمین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ منتشر شد. شما عزیزان می‌توانید برای دانلود قسمت ۱۲ سریال رهایم کن به باکس دانلود زیر مراجعه کرده و کیفیت دلخواه‌تان را با ترافیک نیمه رایگان دریافت کنید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

حاتم به کمک ناصر جمعی را تدارک می‌ببیند تا در حضور همگان راز دل خود را فاش کرده و ماجرای مارال و هاتف را برای همیشه تمام کند…..

با کلیک روی بنر زیر نیز می‌توانید به صفحه اختصاصی این قسمت رفته و از اطلاعات بیشتری درباره اپیزود ۱۲ آگاه شوید.

دانلود قسمت ۱۲ سریال رهایم کن - دانلود قسمت دوازدهم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۱۳ سریال رهایم کن

اپیزود سیزدهم عاشقانه رهایم کن در روز جمعه ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ منتشر شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. برای دانلود قسمت ۱۳ سریال رهایم کن در باکس دانلود زیر، کیفیت دلخواه‌تان را انتخاب و با حجم نیم‌بها و به صورت قانونی دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت سیزدهم رهایم کن خواهیم دید:

هاتف مارال را از اتفاقاتی در گذشته مارال آگاه می‌کند. این اتفاق مارال را وارد ملاقاتی می‌کند که باعث فاجعه‌ای غیر قابل بازگشت در رابطه با حاتم می‌شود…

دانلود قسمت ۱۳ سریال رهایم کن - دانلود قسمت سیزدهم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۱۴ سریال رهایم کن

چهاردهمین قسمت سریال عاشقانه رهایم کن در بیست و نهمین روز ار اردیبهشت ماه انتشار یافت. برای دانلود قسمت ۱۴ سریال رهایم کن به باکس دانلود زیر مراجعه کرده و آن را با ترافیک نیم بها و لینک مستقیم دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

هاتف برای تلافی کاری که حاتم با او کرده، به سراغ مارال می‌رود و رازی را درباره مرگ یونس با او در میان می‌گذارد که مارال را دیوانه‌وار و جنون زده به سراغ حاتم می‌فرستد و …

امیدواریم از تماشای این اپیزود لذت ببرید.

دانلود قسمت ۱۴ سریال رهایم کن - دانلود قسمت چهاردهم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۱۵ سریال رهایم کن

قسمت پانزدهم رهایم کن در پنجمین روز از خرداد ماه ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۵ سریال رهایم کن به باکس دانلود در پایین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه‌تان را دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان این قسمت در سایت فیلیمو آمده است:

دانلود قسمت ۱۵ سریال رهایم کن - دانلود قسمت پانزدهم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت ۱۶ سریال رهایم کن

مجموعه رهایم کن به ایستگاه شانزدهم رسید و حالا تنها دو قسمت تا پایان سریال باقی مانده است. برای دانلود قسمت ۱۶ سریال رهایم کن به باکس دانلود زیر مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان این اپیزود آمده است:

در گیرودار مراسم ختم و عزاداری، خبری از محل هاتف و مارال به حاتم می‌رسد. او سراسیمه به دنبال آنها می‌رود اما در لحظه آخر تصمیمی عجیب می‌گیرد

امیدواریم از تماشای این قسمت لذت ببرید. برای دانلود قسمت شانزدهم روی بنر زیر نیز می توانید کلیک نمایید.

دانلود قسمت ۱۶ سریال رهایم کن - دانلود قسمت شانزدهم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها


دانلود قسمت ۱۷ سریال رهایم کن

قسمت هفدهم در روز جمعه ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ منتشر شد. هفته آینده قسمت پایانی سریال رهایم کن منتشر خواهد شد. برای دانلود قسمت ۱۷ سریال رهایم کن به باکس دانلود در پایین صفحه مراجعه کنید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان این قسمت در سایت فیلیمو آمده است:

«هاتف» و «حاتم» دو برادر از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. در حالی که هنوز ابهامات زیادی در رابطه با سرنوشت زن سابقش در میان اهالی سیاهرود وجود دارد. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند..
امیدواریم از تماشای این قسمت از سریال لذت ببرید.
دانلود قسمت ۱۷ سریال رهایم کن - دانلود قسمت هفدهم سریال رهایم کن با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت ۱۸ سریال رهایم کن (قسمت آخر)

بالاخره پس از چند ماه پر از هیجان و اتفاقات جذاب، سریال عاشقانه رهایم کن به ایستگاه پایانی رسید. پیشنهاد می‌کنیم این قسمت را از دست ندهید چرا که پایانی جذاب و غیرمنتظره در انتظارتان است.

برای دانلود قسمت ۱۸ سریال رهایم کن (قسمت آخر) به باکس دانلود در پایین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه‌تان را به صورت قانونی و با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت آخر رهایم در سایت فیلیمو آمده است:

مارال ویران و درمانده به سراغ حاتم می‌رود و علاوه بر رسوا کردن خود به او می‌گوید که در قبال هاتف چه تصمیمی گرفته است…حاتم با شنیدن خبری که مارال به او می‌دهد به هر شکلی که شده می‌خواهد از زندان خارج شود تا از فاجعه پیش رو جلوگیری کند …

دانلود قسمت ۱۸ سریال رهایم کن - دانلود قسمت هجدهم سریال رهایم کن قسمت آخر با ترافیک نیم بها

]]>
https://serialino.ir/series/set-me-free-all-episodes/feed/ 0
دانلود سریال آکتور ✔️ قسمت ۱ تا ۲۰ (کامل) https://serialino.ir/series/actor-series-all-episodes/ https://serialino.ir/series/actor-series-all-episodes/#respond Wed, 17 May 2023 20:30:39 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=3434 دانلود سریال آکتور ✔ قسمت ۱ تا ۲۰ (کامل) سریال سرگیجه

سریال آکتور

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول ۱۴۰۱ ایران است. جاویدی اگرچه پیش از این تجربه کارگردانی دو فیلم موفق یعنی ملبورن و سرخ پوست را در کارنامه دارد، آکتور اولین تجربه او در ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید.

سریال آکتور داستان پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر را روایت می‌کند که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود، ماجراهایی پیچیده برایشان رخ می‌دهد و آن‌ها را در هیاهوی جامعه و مشکلاتی که با آن درگیر هستند، دچار اتفاقاتی می‌کند.

گفتنی است فیلمنامه این سریال پربازیگر را نیز خود نیما جاویدی به نگارش درآورده است. برای دانلود سریال آکتور در کیفیت‌های مختلف با ترافیک نیم‌بها از طریق باکس دانلود در پایین همین صفحه، قسمت موردنظرتان را با کیفیت دلخواه دریافت نمایید.

نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هانیه توسلی، هستی مهدوی فر، مهراوه شریفی نیا، هومن برق نورد و گلاره عباسی بازیگران اصلی این سریال ۲۵ قسمتی را تشکیل می‌دهند.

نوید محمدزاده بعد از بازی در سریال قورباغه، اکنون دومین تجربه بازی در سریال را پشت سر می‌گذارد. احمد مهرانفر هم ۶ فصل در سریال پایتخت درخشید و انبوهی تجربه در سریال‌های نمایش خانگی دارد، زوج او در این مجموعه اپیزودیک است و این دو نقش‌های اصلی سریال نیما جاویدی را به عهده دارند.

خلاصه داستان سریال آکتور

در خلاصه داستان سریال آکتور آمده است:

داستان «آکتور» درباره زندگی پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر است که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود زندگی‌شان دستخوش ماجراهایی پیچیده می‌شود.

دانلود سریال آکتور با بازی نوید محمدزاده و احمد مهرانفر به صورت قانونی

زمان پخش و تعداد قسمت‌های سریال آکتور

اگر در ذهن شما نیز سوالاتی از قبیل «سریال آکتور کی پخش می شود؟» یا «سریال آکتور چند قسمت است؟» وجود دارد، در ادامه با ما همراه باشید. این سریال از آذر ۱۴۰۰ تولید خود را آغاز کرد و در حالی که قرار بود در پاییز ۱۴۰۱ منتشر شود، به دلیل شرایط اجتماعی در ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ قسمت نخست آن در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

سریال آکتور قرار است در ۲۵ قسمت منتشر شود و قسمت جدید آن پنجشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح در شبکه نمایش خانگی عرضه گردد. شما عزیزان می‌توانید برای دانلود سریال آکتور در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p با ترافیک نیم‌بها به سریالینو مراجعه نموده و قسمت موردنظر خود را دانلود کنید. امیدواریم در این روزهای سخت، لحظات خوشی را با دیدن این سریال تجربه نمایید.

دکمه باکس دانلود

عوامل و بازیگران سریال آکتور

اولین تجربه کارگردانی جاویدی در نمایش خانگی یک سریال پر بازیگر است که با قصه‌ای جذاب می‌تواند مخاطب را تا انتها با خود همراه کند. سریال آکتور به سراغ یک روایت تقطیع شده رفته و قرار است در هر قسمت غافلگیری‌های متفاوتی برای مخاطب داشته باشد.

  • بازیگران:  نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هانیه توسلی، هستی مهدوی فر، مهراوه شریفی نیا، هون برق نورد، گلاره عباسی، فریده سپاه منصور، سها نیاستی
  • کارگردان: نیما جاویدی
  • تهیه‌کننده: مجید مطلبی
  • نویسنده: نیما جاویدی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی
  • طراح صحنه: بابک اسکندری، الهام معین
  • مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده
  • آهنگساز: رامین کوشا

دانلود سریال آکتور با ترافیک نیم بها

تعدد و تنوع سکانس‌ها در این سریال نشان می‌دهد با اثر قابل توجهی از نظر هنری و تصویری مواجه هستیم؛ قاب‌بندی دوربین، نوع نور و رنگی که در تصاویر دیده می‌شود، حساب‌شده و دقیق است. کارنامه نیما جاویدی نشان داده که او با فیلمنامه‌های چفت‌وبست‌دار شروع به کار می‌کند. پس این کار هم باید یکی از حساب‌شده‌ترین آثار نمایش خانگی باشد.

برای دانلود آکتور با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و قسمت موردنظر خود را در کیفیت دلخواه دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

همچنین برای اطلاع از چند و چون هر اپیزود می‌توانید به صفحه اختصاصی آن قسمت مراجعه کرده و به اطلاعات و لینک دانلود آن اپیزود دسترسی داشته باشید.

دانلود سریال آکتور نوید محمدزاده با حجم نیمه رایگان و لینک مستقیم

راهنمای کیفیت‌های دانلود آکتور

سریال ایرانی آکتور در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود. در تصویر زیر قیمت و جزئیات هر یک از کیفیت‌ها را مشاهده می‌کنید.

جدول راهنمای کیفیت و قیمت دانلود قانونی سریال آکتور نوید محمدزاده

دانلود قسمت اول سریال آکتور

اولین قسمت از مجموعه آکتور ساخته نیما جاویدی، در روز پنجشنبه ۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱ سریال آکتور با حجم نیم‌بها به باکس دانلود آکتور در پایین همین صفحه یا صفحه اختصاصی اپیزود اول (با کلیک روی بنر زیر) مراجعه کنید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

علی و مرتضی، دو بازیگر مستعد تئاتر که در سالن نمایش متروکه‌ای زندگی می‌کنند برای رسیدن به رویاهایشان وارد ماجراهایی پیچیده می‌شوند.

امیدواریم از تماشای این سریال جذاب و متفاوت در کنار عزیزان‌تان لذت ببرید.

دانلود سریال آکتور ✔ قسمت ۱ تا ۲۰ (کامل) سریال سرگیجه

دانلود قسمت دوم سریال آکتور

دومین اپیزود از سریال آکتور در روز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. این سریال از همین قسمت‌های ابتدایی با استقبال خوب مخاطبان مواجه شده است. برای دانلود قسمت ۲ سریال آکتور به صورت قانونی با ترافیک نیم‌بها به باکس دانلود در انتهای همین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت دوم آکتور می‌خوانیم:

علی و مرتضی اجرای یک نمایش سورپرایز را سفارش گرفته‌اند که قرار است پولی که لازم دارند را تامین کند اما آنها باید خود را برای ماجراهای مهم دیگری آماده کنند.

دانلود قسمت 2 سریال آکتور قسمت دوم با بازی نوید محمدزاده به صورت قانونی با حجم نیم‌بها

دانلود قسمت سوم سریال آکتور

قسمت سوم سریال جذاب آکتور در بیستمین روز از بهمن ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۲۰ سریال آکتور در کیفیت‌های مختلف با حجم نیم‌بها و به صورت قانونی به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواهتان را دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت ۳ آمده است:

اولین ماموریت آغاز می‌شود. علی و مرتضی در تکاپوی آماده شدن برای بازی در نقش جدیدشان، ناگزیر باید با آدم‌های عجیبی روبرو شوند.

دانلود قسمت 3 سریال آکتور قسمت سوم با بازی نوید محمدزاده به صورت قانونی با حجم نیم‌بها

دانلود قسمت چهارم سریال آکتور

چهارمین اپیزود از سریال جذاب و پرطرفدار آکتور در ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۴ سریال آکتور به صورت قانونی و در کیفیت‌های مختلف با به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه‌تان را با ترافیک نیم‌بها دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت چهارم آکتور می‌خوانیم:

علی و مرتضی در اولین ماموریت‌شان برای پی‌بردن به راز منشی مطب ناچارند یک دختر بازیگر به نام آلما را به تیم خودشان اضافه کنند. بعد از طراحی نقشه، آلما به همراه علی در قالب دو معتاد شیشه‌ای وارد مطب می‌شوند تا اینکه…

دانلود قسمت 4 سریال آکتور قسمت چهارم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت پنجم سریال آکتور

قسمت پنجم درامِ جذاب آکتور در چهارم اسفند ماه منتشر شد. برای دانلود قسمت ۵ سریال آکتور با ترافیک نیم‌بها و لینک مستقیم در باکس دانلود در پایین همین صفحه کیفیت موردنظر خود را انتخاب و روی آن کلیک کنید.

دکمه باکس دانلود

در این اپیزود خواهیم دید:

امیدواریم از تماشای این قسمت لذت ببرید.

دانلود قسمت 5 سریال آکتور قسمت پنجم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت ۶ سریال آکتور

ششمین اپیزود از سریال جذاب آکتور، یکی از پربیننده‌ترین سریال‌های این روزهای شبکه نمایش خانگی، در روز پنجشنبه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. چنانچه تاکنون این سریال را دنبال کرده‌اید، به هیچ عنوان این اپیزود را از دست ندهید؛ چرا که در این قسمت اتفاقات فوق‌العاده جذاب و غیرمنتظره‌ای روی می‌دهد.

برای دانلود قسمت ۶ سریال آکتور با ترافیک نیم‌بها، به باکس دانلود در پایین همین صفحه یا صفحه اختصاصی قسمت ششم (با کلیک روی بنر زیر) مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را انتخاب و به صورت قانونی خریداری نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت ششم سریال آکتور خواهیم دید:

علی و مرتضی برای ورود به بخش وی آی پی باید نقش دو پیرمرد را بازی کنند و سراغ دوست گریمورشان آرش می‌روند تا اینکه…

دانلود قسمت 6 سریال آکتور قسمت ششم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت هفتم سریال آکتور

هفتمین اپیزود از سریال آکتور در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۷ سریال آکتور با لینک مستقیم، به باکس دانلود در پایین صفحه مراجعه کرده و این کیفیت موردنظرتان را با ترافیک نیم‌بها دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه قسمت هفتم آکتور خواهیم دید:

دانلود قسمت 7 سریال آکتور قسمت هفتم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت هشتم سریال آکتور

قسمت هشتم سریال آکتور در آخرین پنجشنبه سال ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگ منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. اگر از دنبال‌کنندگان این سریال جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم این اپیزود را به هیچ عنوان از دست ندهید چرا که شاهد اتفاقات غیرمنتظره‌ای خواهید بود.

برای دانلود قسمت ۸ سریال آکتور در کیفیت‌های مختلف، به باکس دانلود در پایین صفحه رفته و کیفیت دلخواه خود را با حجم نیم بها دانلود کنید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت ۸ سریال آکتور آمده است:

دانلود قسمت 8 سریال آکتور قسمت هشتم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت نهم سریال آکتور

نهمین اپیزود از سریال پر بازیگر آکتور در سومین روز از نوروز ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. اگر از دنبال‌کنندگان این سریال جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشا و دانلود قسمت ۹ سریال آکتور را از دست ندهید؛ چرا که اتفاقات دور از انتظاری در این قسمت رخ می‌دهد.

برای دانلود قسمت هشتم آکتور به باکس دانلود مراجعه کرده و کیفی دلخواه‌تان را با حجم نیم بها دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت ۹ سریال آکتور آمده است:

زن جوان مرموزی به دنبال علی می‌گردد و در مسیر جستجوی زن به سراغ بی‌بی و مریم که گویا او را می‌شناسند می‌رویم. از طرفی علی که قرار است برای پیدا کردن ردی از بچه های نازی خودش را به عنوان دوست شوهر سابق نازی جا بزند، خودش را برای اجرای نقش جدید آماده می‌کند تا اینکه…

 

دانلود قسمت 9 سریال آکتور قسمت نهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت دهم سریال آکتور

دهمین قسمت از سریال جذاب آکتور در دهمین روز از بهار سال ۱۴۰۲ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۰ سریال آکتور در باکس دانلود در پایین صفحه روی کیفیت موردنظرتان کلیک کرده و آن را با ترافیک نیم‌بها دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت دهم آکتور آمده است:

علی که با شنیدن خبر مرگ بچه نازی شوکه شدهُ پیش نازی می‌رود و حالا باید واقعیت را به او بگوید، این در حالیست که زن جوانی که دنبال علی می‌گردد سراغ آلما می‌رود…

امیدواریم از تماشای این اپیزود لذت ببرید.

دانلود قسمت 10 سریال آکتور قسمت دهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت یازدهم سریال آکتور

سریال درام آکتور به ایستگاه یازدهم رسید. این قسمت در روز هفدهم فروردین ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۱ سریال آکتور به باکس دانلود مراجعه کرده و کیفیت موردنظر خود را دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت ۱۱ سریال آکتور خوهیم دید:

پیشنهاد ماموریت جدید، علی را درگیر چالشی جدی می‌کند؛ از طرفی مرتضی که برای خوشبختی سارا تصمیم به رها کردن او دارد به پیشنهاد علی سراغ صمدیان می‌رود تا از خوشبخت شدن سارا مطمئن شود اما…

همچنین با کلیک روی بنر زیر می‌توانید به صفحه اختصاصی این قسمت مراجعه کرده و ضمن دانلودُ با جزپیات بیشتر این اپیزود آشنا شوید.

دانلود قسمت 11 سریال آکتور قسمت یازدهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت دوازدهم سریال آکتور

دوازدهمین اپیزود از مجموعه آکتور در روز پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه منتشر شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفت. برای دانلود قسمت ۱۲ سریال آکتور می‌توانید در باکس دانلود در پایین صفحه روی کیفیت دلخواه خود کلیک و آن را دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت دوازدهم آمده است:

آلما که متوجه شده در چه مخمصه ای گیر افتاده تلاش می کند فرار کند اما فایده ای ندارد تا اینکه…
دانلود قسمت 12 سریال آکتور قسمت دوازدهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت سیزدهم سریال آکتور

در آخرین روز از فروردین ماه سال ۱۴۰۲ شاهد انتشار قسمت سیزدهم از مجموعه جذاب آکتور بودیم. شما عزیزان می‌توانید برای دانلود قسمت ۱۳ سریال آکتور با کلیک روی دکمه باکس دانلود در زیر به کیفیت‌های مختلف سریال دسترسی داشته باشید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت ۱۳ آکتور خواهیم دید:

وحید که موفق شده مریم را از مخمصه نجات دهد به او قول ازدواج می‌دهد. این در حالی است که علی به همراه مرتضی و آلما برای بازبینی لوکیشن ماموریت جدیدشان به عمارت قدیمی ای که غفوری پیدا کرده می‌روند و در این میان علاقه آلما به علی آشکار می‌شود
امیدواریم لحظات مفرحی را هنگام تماشای این قسمت تجربه نمایید.
دانلود قسمت 13 سریال آکتور قسمت سیزدهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت چهاردهم سریال آکتور

اپیزود چهاردهم این سریال در روز پنحشنبه ۷ اردیبهشت ماه منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۴ سریال آکتور به باکس دانلود در پایین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را با ترافیک نیم‌بها دریافت کنید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت چهاردهم خواهیم دید:

علی و آلما و مرتضی در لباس سه مامور آگاهی زن بیات را به اتهام قتل دستگیر می‌کنند و بازجویی را آغاز می‌کنند

امیدواریم از تماشای این قسمت لذت ببرید.

دانلود قسمت 14 سریال آکتور قسمت چهاردهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

دانلود قسمت پانزدهم سریال آکتور

سریال آکتور به ایستگاه پانزدهم رسید. این اپیزود در روز پنجشنبه ۱۴ام اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. اگر از علاقه‌مندان این سریال هستید، این قسمت را از دست ندهید چرا که اتفاقات جالبی برای مرتضی، علی و آلما می‌افتد.

برای دانلود قسمت ۱۵ سریال آکتور در باکس دانلود روی کیفیت دلخواه خود کلیک کرده و آن را با ترافیک نیم‌بها دانلود نمایید.

در خلاصه داستان قسمت پانزدهم آکتور آمده است:

در خانه صمدیان، سارا متوجه می‌شود کسی که صمدیان به عنوان مادرش معرفی کرده کارگر خانه‌اش بوده است. از طرفی مرتضی که بعد از تصادف به هوش آمده با تمام توان سعی می‌کند خودش را به سارا برساند و او را نجات بدهد…

همچنین با کلیک روی بنر زیر علاوه بر می‌توانید به صفحه اختصاصی این قسمت رجوع کرده و ضمن دانلود با چند و چون بیشتر این اپیزود آشنا شوید.

دانلود قسمت 15 سریال آکتور قسمت پانزدهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف


دانلود قسمت شانزدهم سریال آکتور

اپیزود شانزدهم سریال جذاب آکتور در روز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۶ سریال آکتور در باکس دانلود زیر، کیفیت دلخواه‌تان را انتخاب کرده و با ترافیک نیم بها و به صورت قانونی دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت شانزدهم سریال آمده است:

لیلی سراغ علی می‌رود و از او کمک می‌خواهد. از طرف دیگر صمدیان که عاشق سارا شده در آخرین دیدارش با سارا با اینکه می‌داند دیگر سارا را نمی‌بیند هدیه‌ای‌ که یادگار مادرش است را به سارا می‌دهد…

برای دانلود این قسمت، علاوه بر باکس دانلود روی بنر زیر نیز می‌توانید کلیک کرده و کیفیت موردنظرتان را دریافت کنید.

دانلود قسمت 16 سریال آکتور قسمت شانزدهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف


دانلود قسمت هفدهم سریال آکتور

اپیزود هفدهم سریال آکتور در روز ۲۸ اردیبهشت ماه در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. برای دانلود قسمت ۱۷ سریال آکتور و همچنین قسمت‌های گذشته در باکس دانلود پایین صفحه، روی کیفیت دلخواه خود کلیک کرده و آن را با حجم نیمه رایگان دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت ۱۷ آکتور خواهیم دید:

علی برخلاف میل باطنی‌اش و به خاطر آیلین به نازی دروغ می‌گوید. از طرفی پسر مرد کلاهبرداری که در خانه‌ی سالمندان پنهان شده بود موفق می‌شود ردی از علی و مرتضی و آلما بزند…

دانلود قسمت 17 سریال آکتور قسمت هفدهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف


دانلود قسمت هجدهم سریال آکتور

اپیزود هجدهم مجموعه آکتور در چهارمین روز از خرداد ۱۴۰۲ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۸ سریال آکتور در باکس دانلود روی کیفیت دلخواه کلیک کرده و آن را با حجم نیمه رایگان دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان این قسمت می‌خوانیم:

دانلود قسمت 18 سریال آکتور قسمت هجدهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف


دانلود قسمت نوزدهم سریال آکتور

سریال دوست‌داشتنی آکتور به ایستگاه نوزدهم رسید. این قسمت در یازدهمین روز از خرداد ۱۴۰۲ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱۹ سریال آکتور به باکس دانلود در پایین صفحه مراجعه نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت نوزدهم خواهیم دید:

علی و آلما و مرتضی توسط دکتر از مخمصه‌ای که در آن گیر کرده اند نجات پیدا می‌کنند و موفق می‌شوند فرار کنند غافل از اینکه وارد بازی پردردسر دیگری شده‌اند…

امیدواریم از تماشای این قسمت لذت ببرید.

دانلود قسمت 1 سریال آکتور قسمت نوزدهم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف


دانلود قسمت بیستم سریال آکتور

بالاخره پس از وقوع ماجراهای مختلف، سریال زیبای آکتور به ایستگاه پایانی خود رسید. قسمت بیستم و آخر آکتور در روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۲ منتشر شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

برای دانلود قسمت ۲۰ سریال آکتور (قسمت آخر) به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده یا روی بنر زیر کلیک نمایید. این اپیزود نیز مانند قسمت‌های قبلی در ۵ کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p در اختیار شما عزیزان قرار گرفته که می‌‌توانید کیفیت دلخواه‌تان را با حجم نیم‌بها دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت آخر سریال آکتور خواهیم دید:

علی و مرتضی بعد از تک اجرای موفق “آکتور” با پیشنهاد جذاب یک تهیه‌کننده تئاتر مواجه می‌شوند! فردای آن روز مرتضی برای دادن حلقه نامزدی سراغ سارا می‌رود تا اینکه…

برای دانلود قسمت آخر سریال آکتور روی بنر زیر کلیک کنید.

دانلود قسمت 20 سریال آکتور قسمت بیستم به صورت قانونی در کیفیت‌های مختلف

]]>
https://serialino.ir/series/actor-series-all-episodes/feed/ 0
دانلود قسمت ۵۲ سریال جیران – دانلود قسمت آخر سریال جیران https://serialino.ir/series/jeyran-series-episode-52/ https://serialino.ir/series/jeyran-series-episode-52/#respond Fri, 24 Mar 2023 01:10:59 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=4150 دانلود قسمت ۵۲ سریال جیران | دانلود قسمت آخر سریال جیران

دانلود قسمت ۵۲ سریال جیران از سریالینو به صورت قانونی

دانلود قسمت آخر سریال جیران نسخه کامل با کارگردانی حسن فتحی در تمام کیفیت‌ها اضافه شد

دانلود قسمت 52 سریال جیران نسخه کامل- دانلود قسمت آخر سریال جیران با حجم نیمه رایگان

Legal download Jeyran iranian Series Episode 52

لینک‌های دانلود قسمت ۵۲ جیران کامل با ترافیک نیم‌بها

دکمه دانلود با کیفیت 480pدکمه دانلود با کیفیت 720pدکمه دانلود با کیفیت 1080pدکمه دانلود با کیفیت 1080HQدکمه دانلود با کیفیت Blurayدکمه دانلود تمام کیفیت ها

 

لوگوی سریال جیران

 

دانلود تمام قسمت ها

سریال جیران – Jeyran series


تیزر قسمت ۵۲ سریال جیران

به زودی قرار داده خواهد شد

راهنمای کیفیت‌ها

امکان دانلود قسمت پنجاه و دوم سریال جیران (قسمت آخر) به صورت قانونی همانند اپیزودهای قبلی در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p برای مخاطبان فراهم شده است. در جدول زیر قیمت و جزئیات کیفیت‌های مختلف مشخص شده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از دانلود نگاهی به این جدول بیاندازید.

راهنمای دانلود قانونی سریال جیران در کیفیت های مختلف

درباره قسمت ۵۲ جیران

پیش از دانلود قسمت آخر سریال جیران بد نیست گریزی داشته باشیم به آنچه در چند اپیزود اخیر این سریال اتفاق افتاده است.

به قتل رسیدن سارای گرجی توسط مزدوران صدراعظم، میرزا آقاخان نوری، انتخاب فرزند جیران به عنوان ولیعهد و متعاقباً کشته شدن‌ش ب دست خواجه شمشاد و همچنین انتقام سیاوش از قاتلان همسرش سارا، از مهم‌ترین اتفاقات قسمت‌های پیشین سریال بود.

نقره نیز که با خدمت‌رسانی به خاندان نوری و در نهایت وصلت با میرزا کاظمُ پسر صدراعظم، به نفوذ بالایی در دربار دست یافته بود، سرنوشت خوبی پیدا نکرد. ملک زاده که از خیانت نقره باخبر شده بود، او را به پشت بام کاخ دعوت کرده و دستور می‌دهد نقره را از شت بام به پایین بیاندازند.

دانلود قسمت 52 سریال جیران قسمت آخر به صورت قانونی با ترافیک نیم بها

اما شاید مهم‌ترین اتفاق داستان در قسمت گذشته یعنی قسمت ۵۱ سریال جیران به وقوع پیوست. جایی که سیاوش با هماهنگی کفایت خاتون از بیرون و خواجه الیاس از داخل سپاهی فراهم آورده تا ناصرالیدن شاه را به قتل رسانده و دودمان قاجار را از بین ببرد.

لز سوی دیگر سیاوش به سراغ عباس‌میرزا برادر ناتنی شاه و مادرش خدیجه چهریقی رفت تا آن‌ها را در این مسیر با خود متحد کند تا دشمن مشترکشان یعنی ناصرالدین‌شاه را از صحنه سیاست کنار بگذارند.

در این میان اتفاق مهم دیگری که رخ داد دیدار سیاوش و جیران پس از مدت‌ها بود. وقتی مقدمات حمله به کاخ فراهم شد، سیاوش از طریق یکی از قراول‌ها نامه‌ای را به جیران می‌رساند تا جیران در شبی که قرار است به کاخ حمله شود در کاخ نماند و دیداری با سیاوش در زیر همان درخت تاریخی داشته باشند.

تصویری از قسمت 52 سریال جیران قسمت آخر

جیران که حال مساعدی ندارد و سرفه‌هایش و مریضی‌اش شدت گرفته به دیدار سیاوش می‌آید و سیاوش دستور حمله به کاخ را می‌دهد. خواجه‌های متحد شده با الیاس تمامی زنان و شخص شاه قاجار را در محاصره قرار می‌دهند.

حال باید به نظاره قسمت پنجاه و دوم سریال جیران نشست و دید چه سرنوشتی در انتظار اهالی دربار ناصری، جیران و سیاوش خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم به هیچ عنوان تماشای این قسمت را از دست ندهید.

برای دانلود قسمت ۵۲ سریال جیران از میان دکمه‌های دانلود در ابتدای صفحه، روی کیفیت دلخواه خود کلیک کرده و آن را با ترافیک نیم بها دریافت نمایید.

 

دکمه باکس دانلود

خلاصه داستان قسمت ۵۲ سریال جیران قسمت آخر

در خلاصه قسمت ۵۲ سریال جیران (قسمت آخر) خواهیم دید:
دل من چون به عشق مایل شد عشق در گردنش حمایل شد…

برای دانلود قسمت ۵۲ سریال جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها، از طریق دکمه‌های موجود در بالای صفحه کیفیت دلخواه خود را انتخاب و آن را دانلود نمایید.


زمان پخش قسمت ۵۲ سریال جیران

سریال جیران از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح در سایت‌های دانلود قانونی سریال‌های نمایش خانگی از جمله سریالینو منتشر شد و میهمان خانه‌های ایرانیان بود. حالا این سریال پرطرفدار به ایستگاه پایانی رسیده است.

قسمت ۵۲ سریال جیران در روز جمعه ۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ انتشار یافته و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید با خرید قانونی و دانلود قسمت آخر سریال جیران، این قسمت را در ۵ کیفیت مختلف دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

درباره سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی و پاشا جمالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

ژانر: تاریخی

سال تولید: ۱۴۰۰، ۱۴۰۱

کارگردان: حسن فتحی

بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، غلامرضا نیکخواه و …

دانلود سریال جیران تمام قسمت ها

]]>
https://serialino.ir/series/jeyran-series-episode-52/feed/ 0
دانلود قسمت ۱۰ سریال سرگیجه | قسمت دهم سریال سرگیجه https://serialino.ir/series/vertigo-series-episode-10/ https://serialino.ir/series/vertigo-series-episode-10/#respond Wed, 22 Mar 2023 00:08:45 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=4111 دانلود قسمت ۱۰ سریال سرگیجه | دانلود قسمت دهم سریال سرگیجه

دانلود قسمت ۱۰ سریال سرگیجه از سریالینو به صورت قانونی

قسمت دهم سریال سرگیجه نسخه کامل با کارگردانی بهرنگ توفیقی در تمام کیفیت‌ها اضافه شد

(دانلود سرگیجه دوشنبه‌ها ساعت ۸ شب از سریالینو)

دانلود قسمت 10 سریال سرگیجه نسخه کامل - دانلود قسمت دهم سریال سرگیجه به صورت قانونی
Legal download Vertigo Series Episode 10

لینک‌های دانلود قسمت دهم سریال سرگیجه با ترافیک نیم‌بها

دکمه دانلود با کیفیت 480pدکمه دانلود با کیفیت 720pدکمه دانلود با کیفیت 1080pدکمه دانلود با کیفیت 1080HQدکمه دانلود با کیفیت Blurayدکمه دانلود تمام کیفیت ها

 

لوگوی سریال سرگیجه- حامد بهداد | سایت سریالینو

 

دانلود تمام قسمت ها

سریال سرگیجه – Vertigo Series

راهنمای کیفیت‌های دانلود قسمت ۱۰ سرگیجه

جدول راهنمای کیفیت و قسمت دانلود قانونی سریال سرگیجه حامد بهداد و هومن سیدی

خلاصه داستان قسمت ۱۰ سریال سرگیجه قسمت دهم

در قسمت ۱۰ سریال سرگیجه خواهیم دید:
جلال تصمیم می‌گیرد پیمان را تحت فشار قرار دهد تا اطلاعاتی که درباره کامران در اختیار دارد را افشا کند و...

در قسمت ۹ سریال سرگیجه مشاهده نمودید که فریبا تلاش می‌کند حقیقت ماجرای عکس‌های مشترک با کامران را برای پیمان توضیح دهد، اما ماجرا آنگونه او می‌خواست پیش نرفت.
.

پیشنهاد می‌کنیم قسمت دهم این سریال را نیز از دست ندهید چرا که گره‌های جدیدی از داستان باز خواهد شد و اتفقات غیرمنتظره‌ای در پیش است.

به نظر می‌رسد تعلیق، مهمترین برگ برنده سریال سرگیجه باشد که اگر در قسمت‌های آتی نیز به همین شیوه و با همین جذابیت ادامه یابد، این مجموعه را به یکی از پرمخاطب‌ترین و ماندگارترین سریال‌های نمایش خانگی تبدیل می‌کند.

به‌جز حضور بازیگران محبوب و سرشناس، درام و داستان هیجان‌انگیز آن دیگر امتیاز قابل توجه «سرگیجه» به شمار می‌آید. درامی خانوادگی که با تعلیق‌های داستانی جذاب مخاطب را نه تنها جذب می‌کند بلکه پیش‌بینی‌های او را بارها و بارها ناکام گذاشته و به قول معروف به تماشاگر رو دست می‌زند!

اگر از مخاطبان سریال‌های درام و رازآلود هستید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای قسمت دهم سریال سرگیجه و همچنین ادامه این سریال را از دست ندهید؛ برای دانلود قسمت ۱۰ سرگیجه در بالای همین صفحه بر روی کیفیت دلخواه کلیک کرده و آن را با ترافیک نیم‌بها دریافت نمایید.

زمان پخش قسمت دهم سریال سرگیجه

سریال سرگیجه دوشنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ در سایت‌های رسمی و قانونی دانلود فیلم و سریال از جمله سریالینو منتشر می‌شود. ما در سریالینو هر قسمت را بلافاصله پس از انتشار رسمی، در پنج کیفیت Bluary, 1080hq, 1080p, 720p, 480p در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌هیم. قسمت ۱۰ سرگیجه در روز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه ساعت ۸ شب منتشر می‌گردد.

شما می‌توانید برای دانلود قسمت دهم سریال سرگیجه با حجم نیم‌بها، بر روی دکمه دانلود کیفیت دلخواه‌تان در بالای صفحه (یا باکس دانلود پایین صفحه) کلیک کرده و آن دریافت نمایید.

از صمیم قلب امیدواریم با تماشای این سریال جذاب، لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده و عزیزان‌تان تجربه نمایید.

درباره سریال سرگیجه

سریال سرگیجه در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. توفیقی پس تجربه موفقی که در ساخت سریال پربیننده آقازاده به دست آورد، بار دیگر به شبکه نمایش خانگی بازگشته است. این بار با سریالی پربازیگر با فیلمنامه‌ای قوی.

فیلمنامه این سریال را محمد منعم و همایون حجازی به رشته تحریر درآورده‌اند. گفتنی است در این سریال با یکی از متفاوت‌ترین بهدادهای این سال‌ها طرف هستیم.

  • ژانر: درام، اجتماعی، رازآلود، معمایی
  • سال تولید: ۱۴۰۱
  • کارگردان: بهرنگ توفیقی
  • نویسندگان: محمد منعم، همایون حجازی
  • تدوین‌گر: حمید نجفی راد
  • مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی
  • آهنگساز: حسام ناصری
  • بازیگران: حامد بهداد، رعنا آزادی ور، هومن سیدی، هادی حجازی فر، شبنم مقدمی، علی عمرانی، مهراوه شریفی نیا، پیام دهکردی، ژرژ هاشم زاده، فرید سجادی حسینی، عرفان ناصری، مریم شیرازی، میلاد معیری و شایسته سجادی

دانلود سریال سرگیجه کامل تمام قسمت ها به صورت قانونی با ترافیک نیمه رایگان

]]>
https://serialino.ir/series/vertigo-series-episode-10/feed/ 0
دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده | دانلود قسمت چهاردهم مسابقه پدرخوانده ایرانی https://serialino.ir/series/the-godfather-series-s01-e14/ https://serialino.ir/series/the-godfather-series-s01-e14/#respond Sat, 18 Mar 2023 23:20:09 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=4093 دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده | دانلود قسمت چهاردهم مسابقه پدرخوانده ایرانی

دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده از سریالینو به صورت قانونی

قسمت چهاردهم مسابقه پدرخوانده ایرانی نسخه کامل با کارگردانی سعید ابوطالب در تمام کیفیت‌ها اضافه شد

(دانلود پدرخوانده دوشنبه‌ها ساعت ۸ صبح از سریالینو)

دانلود قسمت 14 سریال پدرخوانده- دانلود قسمت چهاردهم مسابقه پدرخوانده ایرانی قسمت ۱۴ به صورت قانونی
The Godfather Iranian Series Episode 14

لینک‌های دانلود قسمت چهاردهم برنامه پدرخوانده با ترافیک نیم‌بها

دکمه دانلود با کیفیت 480pدکمه دانلود با کیفیت 720pدکمه دانلود با کیفیت 1080pدکمه دانلود با کیفیت 1080HQدکمه دانلود با کیفیت Blurayدکمه دانلود تمام کیفیت ها

 

لوگوی برنامه رئالیتی شو پدرخوانده ایرانی سعید ابوطالب

دانلود تمام قسمت ها

سریال پدرخوانده – The Godfather Series

خلاصه داستان قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده

در چکیده داستان قسمت چهاردهم برنامه پدرخوانده آمده است:

حرفه‌ای‌ها پدرخوانده بازی می‌کنند. پدرخوانده یک بازی طولانی و پر از تعلیق، با سناریویی جذاب و غیرقابل پیش‌بینی از بازی مافیا به روایت سعید ابوطالب است که یازده بازیکن در آن حضور دارند.

پس از استقبال فوق‌العاده مخاطبان از برنامه شب‌های مافیا، سعید ابوطالب این‌بار با حضور بهترین‌های مافیا و با قوانینی پیچیده‌تر به شبکه نمایش خانگی بازگشته است. بدون‌شک پدرخوانده با حضور بازیگران مطرح و مافیاباز! و همچنین لحظاتی پر از تعلیق و معما، بسیار جذاب‌تر از شب‌های مافیا خواهد بود.

قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده، در واقع دومین رقابت از فینال فصل اول رئالیتی شو پدرخوانده است. فینال نیز مانند گروه‌های قبلی دو رقابت است که در دو قسمت مجزا و پشت سرهم پخش خواهد شد.

بازیگران قسمت ۱۴ رئالیتی شو پدرخوانده چه کسانی‌اند؟

بهاره افشاری، بهنام تشکر، مجید واشقانی، سمیرا حسن پور، امیر حسین رستمی، امیرعلی نبویان، شکیب شجره، ارسلان قاسمی، علی صبوری، باربد بابایی و نیکی میربها بازیکنان دومین رقابت از فینال فصل نخست پدرخوانده (قسمت ۱۴) محسوب می‌شوند.
کامبیز دیرباز نیز همانند قسمت‌های قبل اجرای برنامه را بر عهده دارد.

اگر از علاقه‌مندان به بازی مافیا هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه فینال فصل نسخت یعن قسمت ۱۴ رئالیتی شو پدرخوانده را از دست ندهید. حتی می‌توانید از قوانین پیچیده بازی و همچنین استراتژی‌های بازیگران آن در بازی‌های مافیایی که با دوستان خود بازی می‌کنید نیز استفاده کنید.

برای دانلود قسمت چهاردهم برنامه پدرخوانده ایرانی (فصل اول) در کیفیت‌های مختلف و با ترافیک نیم‌بها به دکمه‌های دانلود ابتدای صفحه رجوع کرده و کیفیت دلخواه خود را دریافت نمایید.

توجه: باید اشاره کرد که علاوه بر دکمه‌های دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده در بالا، لینک‌های دانلود این قسمت در باکس دانلود در انتهای صفحه نیز قرار گرفته است.

زمان پخش قسمت چهاردهم برنامه پدرخوانده

برنامه رئالیتی شو پدرخوانده دوشنبه هر هفته ساعت ۸ صبح در سایت‌های رسمی و قانونی دانلود فیلم و سریال از جمله سریالینو منتشر می‌شود. ما در سریالینو هر قسمت را بلافاصله پس از انتشار رسمی در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌دهیم.

قسمت چهاردهم برنامه پدرخوانده ایرانی در روز دوشنبه ۲۹ اسفند ماه ساعت ۸ صبح منتشر شد. شما می‌توانید برای دانلود قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده با حجم نیم‌بها، بر روی دکمه دانلود کیفیت دلخواه‌تان در بالای صفحه (یا باکس دانلود پایین صفحه) کلیک کرده و آن دریافت نمایید.

دانلود قسمت 14 سریال پدرخوانده | دانلود قسمت چهاردهم مسابقه پدرخوانده ایرانی سریال سرگیجه

توجه: برای آشنایی با هرکدام از کیفیت‌ها جدول زیر را مشاهده نمایید.

جدول راهنمای کیفیت و قسمت دانلود قانونی سریال پدرخوانده کامبیز دیرباز و سعید ابوطالب

از صمیم قلب امیدواریم با تماشای این سریال جذاب، لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده و عزیزان‌تان تجربه نمایید.

درباره سریال پدرخوانده

سریال پدرخوانده یک برنامه رئالیتی شو است که در سال ۱۴۰۱ توسط سعید ابوطالب ساخته شده است. علاوه بر کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این برنامه نیز بر عهده ابوطالب می‌باشد. کامبیز دیرباز نیز به عنوان مجری و گرداننده این رئالیتی شو ایفای نقش می‌کند.

پخش این سریال از آخرین روزهای پاییز ۱۴۰۱ آغاز شده و اکنون به قسمت ۱۴ سریال پدرخوانده رسیده‌ایم.

شخصیت‌ها و نقش‌های بازی پدرخوانده

در برنامه رئالیتی شو پدرخوانده از کاراکترهای معروف فیلم‌های سینمایی همچون همشهری کین، لئون، پدرخوانده، دکتر واتسون و تعدادی دیگر از کاراکترهای معروف برای نام‌گذاری شخصیت‌های بازی استفاده شده است. در قسمت آموزش بازی پدرخوانده به طور کامل با آن‌ها آشنا خواهید شد.

بازیکنان در این بازی به سه دسته تقسیم می‌شوند. گروه اول مافیا هستند که در نقش‌های پدرخوانده، ماتادور، ساول گودمن به ایفای نقش خود می‌پردازند.

گروه دوم را شهروندان شکل می‌دهند که با نقش‌های کنستانتین، لئون حرفه‌ای، همشهری کین و دکتر واتسون شناخته می‌شوند. نهایتاً نقش مستقل بازی را هم نوستراداموس بازی می‌کند.

گفتنی است قسمت آموزش بازی پدرخوانده نیز توسط تولیدکننده این سریال آماده شده و در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. در قسمت آموزش بازی پدرخوانده توضیحات کاملی در رابطه با نقش‌ها و قوانین بازی داده می‌شود.

عوامل و بازیگران سریال پدرخوانده

  • ژانر: رئالیتی شو، مسابقه، معمایی
  • سال تولید: ۱۴۰۱
  • گرداننده: کامبیز دیرباز
  • کارگردان: سعید ابوطالب
  • تهیه‌کننده: سعید ابوطالب
  • نویسنده: سعید ابوطالب
  • مدیر فیلمبرداری: شهرام رحیمی
  • طراح لباس: سروناز امیدی
  • طراح دکور و صحنه: یاسر سنایی
  • تدوین: سیامک مهماندوست
  • صدابردار: میثم حسنلو
  • برنامه‌ریز: رویا عطارزاده
  • بازیگران قسمت ۱۴: کامبیز دیرباز، بهاره افشاری، بهنام تشکر، مجید واشقانی، سمیرا حسن پور، امیر حسین رستمی، امیرعلی نبویان، شکیب شجره، ارسلان قاسمی، علی صبوری، باربد بابایی و نیکی میربها

دانلود سریال پدرخوانده تمام قسمت‌ها - برنامه رئالیتی شو پدرخوانده کامل

]]>
https://serialino.ir/series/the-godfather-series-s01-e14/feed/ 0
دانلود قسمت ۵۱ سریال جیران – دانلود قسمت پنجاه و یکم جیران https://serialino.ir/series/jeyran-series-episode-51/ https://serialino.ir/series/jeyran-series-episode-51/#respond Fri, 17 Mar 2023 03:05:44 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=4082 دانلود قسمت ۵۱ سریال جیران | قسمت پنجاه و یکم جیران

دانلود قسمت ۵۱ سریال جیران از سریالینو به صورت قانونی

دانلود قسمت پنجاه و یکم سریال جیران نسخه کامل با کارگردانی حسن فتحی در تمام کیفیت‌ها اضافه شد

دانلود قسمت 51 سریال جیران قسمت ۵۱ نسخه کامل - دانلود قسمت پنجاه و یکم سریال جیران

Legal download Jeyran iranian Series Episode 51

لینک‌های دانلود قسمت ۵۱ جیران کامل با ترافیک نیم‌بها

دکمه دانلود با کیفیت 480pدکمه دانلود با کیفیت 720pدکمه دانلود با کیفیت 1080pدکمه دانلود با کیفیت 1080HQدکمه دانلود با کیفیت Blurayدکمه دانلود تمام کیفیت ها

 

لوگوی سریال جیران

 

دانلود تمام قسمت ها

سریال جیران – Jeyran series


تیزر قسمت ۵۱ سریال جیران

به زودی قرار داده خواهد شد

راهنمای کیفیت‌ها

امکان دانلود قانونی قسمت ۵۱ سریال جیران همانند اپیزودهای قبلی در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p برای مخاطبان فراهم شده است. در جدول زیر قیمت و جزئیات کیفیت‌های مختلف مشخص شده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از دانلود نگاهی به این جدول بیاندازید.

راهنمای دانلود قانونی سریال جیران در کیفیت های مختلف

درباره قسمت ۵۱ جیران

پیش از دانلود قسمت ۵۱ جیران بد نیست گریزی داشته باشیم به آنچه در چند اپیزود اخیر این سریال اتفاق افتاده است.

به قتل رسیدن ولیعهد قاجار یعنی معین میرزا (پسر تاج‌الدوله) به توطئه خواجه الماس، توافق جیران و صدراعظم و همچنین به قتل رسیدن سارای گرجی توسط مزدوران صدراعظم، میرزا آقاخان نوری، انتخاب فرزند جیران به عنوان ولیعهد و همچنین خیانت آقاخان به توافقش با جیران، از مهم‌ترین اتفاقات قسمت‌های پیشین سریال بود.

دانلود قسمت ۵۱ سریال جیران قسمت پنجاه و یکم نسخه کامل به صورت قانونی با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها

اما شاید مهم‌ترین و تراژیک‌ترین اتفاق داستان در قسمت گذشته یعنی قسمت ۵۰ سریال جیران با قتل امیرقاسم، فرزند جیران و ناصرالدین شاه به وقوع پیوست.

امیرقاسم که به تازگی به عنوان ولیعهد ایران انتخاب شده بود، در خدعه خواجه الیاس و همدستانش گرفتار شد و پس از آنکه شله‌زرد آغشته به سم را با حیله‌های خواجه شمشاد خورد به باقی برادرانش مقتولش پیوست.

خود شمشاد نیز که به خاطر خوردن شله‌زرد مسموم حال و روز خوبی نداشت، نهایتاً در دامان ستاره، خاتون خود و همسر مطرود شاه جان داد.

سلسله قتل‌های فرزندان ناصرالدین‌شاه قاجار از دراماتیک‌ترین اتفاقات تاریخ ایران است. این قتل‌ها که هر بار توسط یکی از خواجه‌ها اتفاق افتاد، نشان از نفوذ و سلسله مراتب خواجه‌ها در دربار قاجار می‌دهد.

تصویری از قسمت 49 سریال جیران و لحظه مرگ امیرقاسم ولیعهد قاجار و فرزند جیران و ناصرالدین شاه

حالا بدترین حال و روز را در دربار ناصری، جیرانی دارد که دومین فرزندش نیز گرفتار خدعه قدرت‌طلبان اطراف شاه شد. او که در جریان قتل‌های قبلی سعی در دلداری دادن دیگر و آرام کردن‌شان، حالا آغوشی می‌خواهد تا یک دل سیر بگرید.

از میان زنان حرمسرا این تاج‌الدوله بود که پس از مدت‌ها کش‌مکش و خصومتی که با جیران داشت، سنگ صبور او شد و دلداری‌اش داد. اکنون شاید این تاجی باشد که بخواهد در کنار جیران و در راه از میان برداشتن صدراعظم فاسد با او همراهی کند.

تصویری از قسمت 51 سریال جیران و لحظه همراهی خواتین حرمسرا با جیران برای برکناری صدراعظم

بالاخره روز موعود فرا می‌رسد و جیران پس از گذراندن روزهای تلخ تحمل داغ فراغ فرزندش، با همراهی دیگر زنان حرمسرا حتی مهدعلیا، شاه را مجاب می‌کند تا میرزا آقاخان نوری را از صدارت برکنار کند.

این اتفاق درست ۷ سال پس از آنکه آقاخان با دسیسه خود و همراهی مهدعلیا امیرکبیر را در حمام فین به قتل رسانده بود تا صدارت را به دست گیرد، رخ می‌دهد. اکنون باید به تماشای قسمت ۵۱ سریال جیران نشست و دید چه اتفاق دیگری در انتظار جیران خواهد بود.

پیشنهاد می‌کنیم  دانلود قسمت پنجاه و یکم جیران را به هیچ وجه از دست ندهید چرا که اتفاقات غیرمنتظره‌ای در این قسمت به وقوع خواهد پیوست.

برای دانلود قسمت ۵۱ سریال جیران به دکمه‌های دانلود در بالا یا باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و کیفیت موردنظرتان را با حجم نیم‌بها دریافت نمایید

 

دکمه باکس دانلود

خلاصه داستان قسمت ۵۱ سریال جیران قسمت پنجاه و یکم

در قسمت ۵۱ سریال جیران خواهیم دید:
سیاوش با سودای انتقام به سوی ایران رهسپار است. اتحاد خواتین حرمسرا به ثمر می‌نشیند و حالا در غیاب صدراعظم فرصت مناسبی است تا نقشه کفایت خاتون اجرا شود…

برای دانلود قسمت ۵۱ سریال جیران با لینک مستقیم و ترافیک نیم بها، از طریق دکمه‌های موجود در بالای صفحه کیفیت دلخواه خود را انتخاب و آن را دانلود نمایید.


زمان پخش قسمت ۵۱ سریال جیران

قسمت جدید سریال جیران جمعه هر هفته ساعت ۸ صبح در سایت‌های دانلود قانونی سریال‌های نمایش خانگی از جمله سریالینو منتشر می‌شود. قسمت ۵۱ سریال جیران در روز جمعه ۲۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ انتشار یافته و در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. شما می‌توانید با خرید قانونی قسمت پنجاه و یکم سریال جیران، این قسمت را در ۵ کیفیت مختلف دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

درباره سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی و پاشا جمالی به هنرمندی پرداخته‌اند.

ژانر: تاریخی

سال تولید: ۱۴۰۰، ۱۴۰۱

کارگردان: حسن فتحی

بازیگران: بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، غلامرضا نیکخواه و …

دانلود سریال جیران تمام قسمت ها

]]>
https://serialino.ir/series/jeyran-series-episode-51/feed/ 0
دانلود قسمت ۸ سریال آکتور | قسمت هشتم سریال آکتور https://serialino.ir/series/actor-series-episode-8/ https://serialino.ir/series/actor-series-episode-8/#respond Thu, 16 Mar 2023 02:13:38 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=4063 دانلود قسمت ۸ سریال آکتور | دانلود قسمت هشتم سریال آکتور

دانلود قسمت ۸ سریال آکتور از سریالینو به صورت قانونی

قسمت هشتم سریال آکتور نسخه کامل با کارگردانی نیما جاویدی در تمام کیفیت‌ها اضافه شد

(دانلود آکتور پنجشنبه‌ها ساعت ۸ شب از سریالینو)

دانلود قسمت 8 سریال آکتور - دانلود قسمت هشتم سریال آکتور کامل به صورت قانونی با ترافیک نیم بها
Legal download ACTOR Series Episode 8

لینک‌های دانلود قسمت هشتم سریال آکتور با ترافیک نیم‌بها

دکمه دانلود با کیفیت 480pدکمه دانلود با کیفیت 720pدکمه دانلود با کیفیت 1080pدکمه دانلود با کیفیت 1080HQدکمه دانلود با کیفیت Blurayدکمه دانلود تمام کیفیت ها

لوگوی سریال آکتور با بازی نوید محمدزاده

 

دانلود تمام قسمت ها

سریال آکتور – Actor Series

راهنمای کیفیت‌های دانلود قسمت ۸ آکتور

جدول راهنمای کیفیت و قیمت دانلود قانونی سریال آکتور نوید محمدزاده

آکتور یک سریال پر بازیگر است که با قصه‌ای جذاب می‌تواند مخاطب را تا انتها با خود همراه کند. کارنامه نیما جاویدی نشان داده که او با فیلمنامه‌های چفت‌وبست‌دار شروع به کار می‌کند. پس این کار هم باید یکی از حساب‌شده‌ترین آثار نمایش خانگی باشد.

اگر از مخاطبان این سریال درام و رازآلود هستید و تا قسمت ۷ سریال آکتور را مشاهده کرده‌اید،، پیشنهاد می‌کنیم تماشای قسمت هشتم سریال آکتور را از دست ندهید؛ برای دانلود قسمت ۸ آکتور در بالای همین صفحه بر روی کیفیت دلخواه کلیک کرده و آن را با ترافیک نیم‌بها دریافت نمایید.

زمان پخش قسمت هشتم سریال آکتور

سریال آکتور از اوایل بهمن ماه ۱۴۰۱ پنج‌شنبه‌های هر هفته ساعت ۸ صبح میهمان خانه‌های ایرانیان خواهد بود تا لحظات مفرحی را در آخر هفته برای مخاطبان خلق کند.

ما در سریالینو هر قسمت را بلافاصله پس از انتشار رسمی، در پنج کیفیت Bluary, 1080hq, 1080p, 720p, 480p در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌دهیم. قسمت ۸ آکتور در روز پنجشنبه ۲۵ اسفند ماه ساعت ۸ صبح منتشر شد.

شما می‌توانید برای دانلود قسمت ۸ سریال آکتور با حجم نیم‌بها، بر روی دکمه دانلود کیفیت دلخواه‌تان در بالای صفحه (یا باکس دانلود پایین صفحه) کلیک کرده و آن دریافت نمایید.

از صمیم قلب امیدواریم با تماشای این سریال جذاب، لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده و عزیزان‌تان تجربه نمایید.

درباره سریال آکتور

سریال آکتور به کارگردانی نیما جاویدی و تهیه‌کنندگی مجید مطلبی محصول ۱۴۰۱ ایران است. جاویدی اگرچه پیش از این تجربه کارگردانی دو فیلم موفق یعنی ملبورن و سرخ پوست را در کارنامه دارد، آکتور اولین تجربه او در ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی به حساب می‌آید.

کارنامه کاری نیما جاویدی اندک ولی درخشان است؛ نخستین فیلمش با نام ملبورن یک داستان اجتماعی است که با حضور پیمان معادی و نگار جواهریان ساخته شد. دومین ساخته جاویدی اما یکی از پرمخاطب‌ترین آثار اجتماعی-تاریخی سینمای ایران است؛ سرخ‌پوست یکی از پراقبال‌ترین فیلم‌های ایران در دهه ۹۰ است.

مجید مطلبی که سابقه همکاری مشترک با جاویدی را در تهیه و تولید فیلم موفق سرخ‌پوست داشته است، این‌بار هم در مقام تهیه‌کننده سریال آکتور را تهیه‌ کرده است.

سریال آکتور داستان پر فراز و نشیب چند بازیگر مستعد تئاتر را روایت می‌کند که بعد از پیشنهادی که به آن‌ها می‌شود، ماجراهایی پیچیده برایشان رخ می‌دهد و آن‌ها را در هیاهوی جامعه و مشکلاتی که با آن درگیر هستند، دچار اتفاقاتی می‌کند.

 

  • ژانر: درام، خانوادگی
  • سال تولید: ۱۴۰۱
  • کارگردان: نیما جاویدی
  • نویسنده: نیما جاویدی
  • تدوین‌گر: عماد خدابخش
  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی
  • آهنگساز: مسعود رامین کوشا
  • بازیگران: نوید محمدزاده، احمد مهرانفر، هانیه توسلی، هستی مهدوی فر، مهراوه شریفی نیا، هون برق نورد، گلاره عباسی، فریده سپاه منصور، سها نیاستی

بنر دانلود سریال آکتور تمام قسمت‌ها به صورت حلال و قانونی

]]>
https://serialino.ir/series/actor-series-episode-8/feed/ 0
دانلود قسمت ۹ سریال مترجم | قسمت نهم سریال مترجم https://serialino.ir/series/the-translator-series-episode-9/ https://serialino.ir/series/the-translator-series-episode-9/#respond Thu, 16 Mar 2023 00:53:55 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=4049 دانلود قسمت ۹ سریال مترجم | دانلود قسمت نهم سریال مترجم

دانلود قسمت ۹ سریال مترجم از سریالینو به صورت قانونی

قسمت نهم سریال مترجم نسخه کامل با کارگردانی بهرام توکلی در تمام کیفیت‌ها اضافه شد

(دانلود مترجم چهارشنبه‌ها ساعت ۸ شب از سریالینو)

دانلود قسمت 9 سریال مترجم - دانلود قسمت نهم سریال مترجم با بازی صابر ابر به صورت قانونی
Legal download The Translator Series Episode 9

لینک‌های دانلود قسمت نهم سریال مترجم با ترافیک نیم‌بها

دکمه دانلود با کیفیت 480pدکمه دانلود با کیفیت 720pدکمه دانلود با کیفیت 1080pدکمه دانلود با کیفیت 1080HQدکمه دانلود با کیفیت Blurayدکمه دانلود تمام کیفیت ها

لوگوی سریال مترجم ساخته بهرام توکلی با بازی صابر ابر

 

دانلود تمام قسمت ها

سریال مترجم – The Translator Series

راهنمای کیفیت‌های دانلود قسمت ۹ مترجم

دانلود قسمت نهم سریال مترجم در کیفیت‌های Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p امکان‌پذیر است. توضیحات و قسمت هرکدام از کیفیت‌ها را در جدول زیر ملاحظه نمایید.

جدول راهنمای کیفیت و قسمت دانلود قانونی سریال سرگیجه ساخته بهرام توکلی با بازی صابر ابر

خلاصه داستان قسمت ۹ سریال مترجم قسمت نهم

در قسمت ۹ سریال مترجم خواهیم دید:
تماس‌های تلفنی ناشناس ادامه پیدا می‌کند و پریسا وادار می‌شود تا به برخی از کارهایی که در گذشته انجام داده اعتراف کند و...

از همان قسمت نخست سریال مترجم می‌توان به وضوح مشاهده کرد که با فیلمنامه‌ای قوی طرفیم. از سوی دیگر حضور بازیگران توانمندی چون صابر ابر و پانته‌آ پناهی‌ها در کنار کارگردان کاربلدی چون بهرام توکلی نوید یک درام جذاب و هیحان‌انگیز را می‌دهد.

اگر از مخاطبان این درامِ رازآلود هستید و تا قسمت ۸ سریال مترجم را مشاهده کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تماشای اپیزود نهم این سریال را از دست ندهید؛ برای دانلود قسمت ۹ مترجم در بالای همین صفحه بر روی کیفیت دلخواه کلیک کرده و آن را با ترافیک نیم‌بها دریافت نمایید.

زمان پخش قسمت نهم سریال مترجم

سریال مترجم از اواخر دی ماه ۱۴۰۱ چهارشنبه‌های هر هفته ساعت ۲۰ میهمان خانه‌های ایرانیان خواهد بود تا لحظاتی جذاب را در آخر هفته برای مخاطبان خلق کند.

ما در سریالینو هر قسمت را بلافاصله پس از انتشار رسمی، در پنج کیفیت Bluary, 1080hq, 1080p, 720p, 480p در اختیار مخاطبان عزیز قرار می‌هیم. قسمت ۹ مترجم در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه ساعت ۸ شب منتشر می‌گردد.

شما می‌توانید برای دانلود قسمت نهم سریال مترجم با حجم نیم‌بها و سرعت بالا، بر روی دکمه دانلود کیفیت دلخواه‌تان در بالای صفحه (یا باکس دانلود پایین صفحه) کلیک کرده و آن دریافت نمایید.

از صمیم قلب امیدواریم با تماشای این سریال جذاب، لحظات خوب و خوشی را در کنار خانواده و عزیزان‌تان تجربه نمایید و از دیدن این اپیزود لذت ببرید.

درباره سریال مترجم

سریال مترجم در سال ۱۴۰۱ به کارگردانی و نویسندگی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده است. توکلی و ملکان که هر دو از چهره‌های نام‌آشنا و کاربلد سینما به حساب می‌آیند، آثار فاخر و مطرحی را در کارنامه هنری خود به جا گذاشته‌اند. این دو پیش از این در آثاری چون سریال نهنگ آبی و فیلم‌های آسمان زرد کم عمق، تنگه ابوقریب و غلامرضا تختی سابقه همکاری موفقی داشته‌اند.

همچنین فیلم‌هایی چون ابد و یک روز، ویلایی‌ها، برادرم خسرو، گینس و آرایش غلیظ از دیگر فیلم‌های مطرحی است که سعید ملکان تهیه‌کنندگی‌شان را بر عهده داشته است. در ادامه با دیگر عوامل و بازیگران سریال مترجم آشنا می‌شویم.

  • ژانر: درام، اجتماعی، رازآلود
  • سال تولید: ۱۴۰۱
  • کارگردان: بهرام توکلی
  • نویسنده: بهرام توکلی
  • تدوین‌گر: میثم مولایی
  • مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی
  • آهنگساز: مسعود سخاوت دوست
  • بازیگران: صابر ابر، پانته آ پناهی ها، سولماز غنی، مهرانه مهین ترابی، مارال بنی آدم، پردیس منوچهری، مهتاب ثروتی، مجتبی پیرزاد، شیدا خلیق، محمدرضا مالکی، شیری اسماعیلی، سینا شفیعی، پادینا کیانی، میلاد یزدانی

دانلود سریال مترجم تمام قسمت ها به صورت قانونی با ترافیک نیم بها و لینک مستقیم

]]>
https://serialino.ir/series/the-translator-series-episode-9/feed/ 0
دانلود سریال مترجم ✔️ قسمت ۱ تا ۱۳ (کامل) https://serialino.ir/series/the-translator-series/ https://serialino.ir/series/the-translator-series/#respond Wed, 15 Mar 2023 16:30:29 +0000 https://serialino.ir/?post_type=series&p=3240 دانلود سریال مترجم ✔ قسمت 1 تا 13 (کامل) سریال سرگیجه

سریال مترجم

سریال مترجم به کارگردانی و نویسندگی بهرام توکلی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان محصول ۱۴۰۱ ایران است. این سریال با ترکیبی جذاب از بازیگران مطرح و جوان چهارشنبه هر هفته ساعت ۲۰ در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود. سریال مترجم قرار است در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در اختیار مخاطبان قرار گیرد

بهرام توکلی پیش از این با سریال نهنگ آبی تجربه ساخت سریال برای شبکه نمایش خانگی را در کارنامه دارد. همچنین فیلم‌هایی چون غلامرضا تختی، بیگانه، تنگه ابوقریب و من دیه‌گو مارادونا هستم از جمله آثار این کارگردان مطرح و باسابقه سینمای ایران به حساب می‌آیند.

برای دانلود سریال مترجم به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و قسمت موردنظرتان را در کیفیت دلخواه و با حجم نیم‌بها دریافت نماید.

حضور بازیگران توانمندی چون صابر ابر، پاته‌آ پناهی‌ها، سلماز غنی در کنار داستان متفاوت و جذاب، می‌تواند این درامِ هیجان‌انگیز را به سریالی پرطرفدار بدل سازد.

خلاصه داستان سریال مترجم

در خلاصه داستان سریال مترجم آمده است:

یک مترجم جوان در شغلش مسیرهای تازه‌ای را کشف می‌کند. رفتن در این مسیرهای پر پیچ و خم باعث می‌شود تا او به رازی خانوادگی پی ببرد که بر زندگی و آینده‌ خود و خانواده‌اش سایه می‌اندازد. سایه‌ای که می‌تواند آرامش یک شهر را تهدید کند.

دانلود سریال مترجم The Translator با بازی صابر ابر

زمان پخش سریال مترجم

با وایرال شدن تیزرها و ویدئوهای سریال مترجم در شبکه‌های اجتماعی سؤالاتی از قبیل اینکه «سریال مترجم کی پخش می شود؟» در ذهن بسیاری از مخاطبان شکل گرفت.

مترجم قرار است از ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ چهارشنبه هر هفته رأس ساعت ۲۰ منتشر شود. شما عزیزان می‌توانید برای دانلود سریال مترجم در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p با ترافیک نیم‌بها به سریالینو مراجعه نموده و قسمت موردنظر خود را دانلود کنید. امیدواریم در این روزهای سخت، لحظات خوشی را با دیدن این سریال تجربه نمایید.

دکمه باکس دانلود

عوامل و بازیگران سریال مترجم

سریال درام مترجم با ترکیبی از بازیگران سرشناس و جوان و صد البته کاربلد توسط تیمی حرفه‌ای ساخته شده است. حضور بهرام توکلی و سعید ملکان با کارنامه‌ای مملو از کارهای فاخر و مطرح نیز می‌تواند نوید سریالی جذاب و تماشایی را به علاقه‌مندان بدهد. در ادامه بیشتر با عوامل و بازیگران این مجموعه اپیزودیک آشنا خواهیم شد.

  • بازیگران:  صابر ابر، پانته آ پناهی ها، سولماز غنی، مهرانه مهین ترابی، مارال بنی آدم، پردیس منوچهری، مهتاب ثروتی، مجتبی پیرزاد، شیدا خلیق، محمدرضا مالکی، شیری اسماعیلی، سینا شفیعی، پادینا کیانی، میلاد یزدانی
  • کارگردان: بهرام توکلی
  • تهیه‌کننده: سعید ملکان
  • نویسنده: بهرام توکلی
  • تدوین: میثم مولایی
  • مدیر فیلمبرداری: آرش رمضانی
  • طراح صحنه: سعید ملکان
  • صدابردار: حسین بشاش
  • آهنگساز: مسعود سخاوت دوست

دانلود سریال مترجم با ترافیک نیم بها

سریال مترجم با فیلمنامه‌ای قوی و داستانی متفاوت، از آن دست سریال‌هایی است که سریال‌بین‌های حرفه‌ای با خود همراه می‌کند. اگر از علاقه‌مندان سریال‌های شبکه نمایش خانگی به ویژه در ژانر درام و اجتماعی هستید، سریال مترجم را به هیچ عنوان از دست ندهید.

برای دانلود مترجم با لینک مستقیم و ترافیک نیم‌بها به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و قسمت موردنظر خود را در کیفیت دلخواه دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

همچنین برای اطلاع از چند و چون هر اپیزود می‌توانید به صفحه اختصاصی آن قسمت مراجعه کرده و به اطلاعات و لینک دانلود آن اپیزود دسترسی داشته باشید.

دانلود سریال مترجم با حجم نیمه رایگان به صورت قانونی - با بازی صابر ابر و پانته آ پناهی ها

راهنمای کیفیت‌های دانلود مترجم

سریال ایرانی مترجم در پنج کیفیت Bluray, 1080HQ, 1080p, 720p, 480p در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود. در تصویر زیر قیمت و جزئیات هر یک از کیفیت‌ها را مشاهده می‌کنید.

جدول راهنمای کیفیت و قسمت دانلود قانونی سریال سرگیجه ساخته بهرام توکلی با بازی صابر ابر

دانلود قسمت اول سریال مترجم

اولین قسمت از مجموعه مترجم ساخته بهرام توکلی، در روز چهارشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۱ در شبکه نمایش خانگی منتشر شد. برای دانلود قسمت ۱ سریال مترجم با حجم نیم‌بها به باکس دانلود مترجم در پایین همین صفحه یا صفحه اختصاصی اپیزود اول (با کلیک روی بنر زیر) مراجعه کنید.

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

غزاله تنها یادگار به جا مانده از برادرش را در یک بازی از دست می‌دهد و برای دوباره به دست آوردن آن، تصمیم می گیرد از دوستانش پول قرض بگیرد، اما…

امیدواریم از تماشای این سریال جذاب و متفاوت در کنار عزیزان‌تان لذت ببرید.

دانلود قسمت 1 سریال مترجم قسمت اول با بازی صابر ابر

دانلود قسمت دوم سریال مترجم

دومین اپیزود از سریال هیجان‌انگیز مترجم در روز چهارشنبه ۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

تلاش ناهید و غزاله برای یافتن قاتل مرتضی ادامه پیدا می‌کند. آنها موفق به یافتن اسناد و شواهد جدیدی می‌شوند که…

شما می‌توانید برای دانلود قسمت ۲ سریال مترجم در کیفیت‌های مختلفبا ترافیک نیم‌بها در باکس دانلود در پایین همین صفحه کیفیت دلخواه خود را انتخاب و دریافت نمایید.

دانلود قسمت 2 سریال مترجم قسمت دوم به صورت قانونی با بازی صابر ابر

دانلود قسمت سوم سریال مترجم

سومین اپیزود از سریال جذاب مترجم در روز ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۳ سریال مترجم به صورت قانونی به باکس دانلود در انتهای صفحه مراجعه یا روی بنر زیر کلیک کنید و کیفیت دلخواه ود را با حجم نیم‌بها دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت سوم مترجم آمده است:

غزاله در نهایت موفق می‌شود تا با مهندس برای مصاحبه کاری دیدار کند، اما با اتفاقاتی غیرمنتظره رو به رو می‌شود و…

دانلود سریال مترجم ✔ قسمت 1 تا 13 (کامل) سریال سرگیجه

دانلود قسمت چهارم سریال مترجم

چهارمین اپیزود از درامِ رازآلودِ مترجم منتشر شد. برای دانلود قسمت ۴ سریال مترجم در کیفیت‌های مختلف با ترافیک نیم‌بها به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و کیفیت دلخواه خود را دریافت کنید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت چهارم سریال مترجم می‌خوانیم:

ناهید شخصی که مظنون به همکاری با حامد است را دستگیر کرده و از غزاله و داوود می‌خواهد تا به او در کشف حقیقت کمک کنند و…

دانلود قسمت 4 سریال مترجم قسمت چهارم ب ترافیک نیم بها

دانلود قسمت پنجم سریال مترجم

قسمت پنجم از درام رازآلود مترجم در بیست و ششم بهمن ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۵ سریال مترجم به صورت قانونی در کیفیت‌های متخلف در باکس دانلود در پایین صفحه روی کیفیت موردنظر خود کلیک کرده و آن را با ترافیک نیم‌بها دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت پنجم سریال ایرانی مترجم می‌خوانیم:

ناهید به اعتراف‌‌گیری از شخص مظنون ادامه می‌دهد تا به یک اسم می‌رسد، اسمی که برای غزاله آشناست…

امیدواریم از تماشای این قسمت لذت ببرید.

دانلود قسمت 5 سریال مترجم قسمت پنجم با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت ششم سریال مترجم

ششمین اپیزود از درام مترجم ساخته بهرام توکلی در سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ منتشر شد. برای دانلود قسمت ۶ سریال مترجم به صورت قانونی و با ترافیک نیم‌بها، در باکس دانلود در پایین همین صفحه کیفیت موردنظرتان را انتخاب و دریافت کنید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت ششم سریال مترجم خواهیم دید:

مهندس از پریسا می‌خواهد که با او همکاری کند، و در مقابل، پیشنهادی غافلگیر کننده را مطرح می‌کند و…

امیدواریم از تماشای این قسمت لذت ببرید.

دانلود قسمت 6 سریال مترجم قسمت ششم با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت هفتم سریال مترجم

سریال درام و معمایی مترجم به ایستگاه هفتم رسید. اپیزود ۷ این مجموعه در روز چهارشنبه ۱۰ اسفند ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

برای دانلود قسمت ۷ سریال مترجم در کیفیت‌های مختلف به باکس دانلود در پایی همین صفحه مراجعه و کیفیت دلخواه خود را با ترافیک نیم‌بها دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت هفتم مترجم خواهیم دید:

ناهید تلاش می کند تا با تحت فشار قرار دادن داوود، حقایق پیرامون قتل مرتضی را آشکار کند، اما…

دانلود قسمت 7 سریال مترجم قسمت هفتم با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت هشتم سریال مترجم

سریال جذاب و معمایی مترجم به ایستگاه هشتم رسید. اگر از طرفداران این سریال پر رمز و راز هستید، پیشنهاد می‌کنیم قسمت هشت را ز دست ندهید.

برای دانلود قسمت ۸ سریال مترجم با لینک مستقیم، به باکس دانلود در پایین همین صفحه مراجعه کرده و این اپیزود را در کیفیت دلخواه و با ترافیک نیم بها دانلود نمایید.

دکمه باکس دانلود

در قسمت هشتم مترجم خواهیم دید:

غزاله و پریسا درباره تماس‌های تلفنی ناشناس با مادرشان صحبت می‌کنند و تلاش می‌کنند او را قانع کنند که ادعای زنده بودن مرتضی دروغ است، اما…

امیدواریم از تماشای این قسمت لذت ببرید.

دانلود قسمت 8 سریال مترجم قسمت هشتم با ترافیک نیم بها

دانلود قسمت نهم سریال مترجم

نهمین قسمت از سریال معمایی مترجم در آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۱ یعنی روز ۲۴ اسفند ماه در شبکه نمایش خانگی منتشر شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. برای دانلود قسمت ۹ سریال مترجم در کیفیت‌های مختلف، در باکس دانلود زیر روی کیفیت موردنظرتان را با ترافیک نیم‌بها کلیک کرده و آن را دریافت نمایید.

دکمه باکس دانلود

در خلاصه داستان قسمت نهم سریال مترجم آمده است:

تماس‌های تلفنی ناشناس ادامه پیدا می‌کند و پریسا وادار می‌شود تا به برخی از کارهایی که در گذشته انجام داده اعتراف کند و…

همچنین می‌توانید با کلیک روی بنر زیر به صفحه اختصاصی این اپیزود رفته و ضمن دریافت آخرین اخبار و اطلاعات پیرامون این قسمت، آن را در کیفیت‌های دلخواه دانلود نمایید.

دانلود قسمت 9 سریال مترجم قسمت نهم با ترافیک نیم بها

توجه: لینک‌های دانلود قسمت‌های بعدی بلافاصله پس از انتشار رسمی، در سایت سریالینو درج خواهد شد.

]]>
https://serialino.ir/series/the-translator-series/feed/ 0